AANKONDIGING SYMPOSIUM SDGL 2012.
Tja het is voor ons deze keer wel wat meer in de buurt. Wij komen uit het hoge noorden (Assen) en moeten vaak ook ver rijden. Zo is het elke keer weer compromissen sluiten voor degene die het organiseren.

Carpoolen is altijd een optie, hebben Gossé en wij vorig jaar gedaan.
Reply
tja nu kan ik wel een opmerking plaatsen over belgen (maak je niet druk de helft van mijn fam is belgisch) maar denk dat ik m dan alweer snel terug gekaatst heb....
ik ga mn vriend over proberen te halen naarmate dat ook gelijk onze laatste dag van de vakantie is, maar t eerste berichtje is al gestuurd een berichtje wat de meeste mensen (mannen) wel herkennen het eerste woord van de reeks van vandaag is LIEVERDDDDDDDDD
Reply
Wij zijn aanwezig
Reply
Wij hebben ons ook aangemeld Smile
Reply
Ik vind het ook wat ver, jammer maar volgend jaar beter. Voor iedereen die heen gaat; heel veel plezier!
Reply
Yoni en Baco gezellig dat jullie komen. Wij zullen ook komen en hebben er veel zin in. Jammer dat de andere niet komen vanwege de afstand. Voor ons is het ook een stukje rijden maar we hebben dat er wel voor over, het is maar een keer in het jaar en voor die ene keer rijden we graag. Jammer genoeg kunnen we het niet iedereen naar de zin maken en proberen we altijd een zo centraal mogelijke locatie te vinden. Hopelijk is het volgend jaar wat meer in de buurt voor jullie...
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Nogmaals mensen vanuit het zuiden kunnen altijd een verzoek doen om te carpoolen met mij, wordt wel zeer vroeg maar ik ga toch die kant op Smile
Reply
Mensen bij deze het verzoek om je aan te melden als je wilt komen. Dit zodat wij rekening kunnen houden met aantallen enz.

Wil je dus naar dit leuke, gezellige maar vooral interessante Symposium komen meld je dan even aan bij Hellie.

Tot 07 oktober allen,
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Ey ey wij hebben ons al trouw aangemeld bij hellie alleen de vraag vanaf hoelaat worden we verwacht en hebben jullie t exacte adres voor ons??
Reply
geen tijd en adres???
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)