AANKONDIGING SYMPOSIUM SDGL 2012.
Exclamation 
[Image: symposiumflyer2012.png]

Hierbij de officiële aankondiging van het aankomende SDGL Symposium 2012. Verdere informatie over de sprekers, onderwerpen en dagprogramma zal nog volgen.

Eventuele vragen over het Symposium kunnen in dit topic gesteld worden.

Tot 7 oktober,

Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Had toch gehoopt na het gemis van.vorig jaar weer op blijdorp haha ligt wat meer in dé buurt Angel ben benieuwd naar dé rest van dé informatie haha
Reply
het ligt inderdaad niet in de buurt, dat is ook niet altijd voor iedereen mogelijk maar ondanks de afstand voor vele hoop ik toch dat wij de mensen een leuke dag kunnen voorschotelen
Reply
Ik hoop het ook...en denk dat dat ook vast zal lukken
Reply
ik zal er helaas niet bij zijn... 7 uur rijden is mij net te veel....
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
(28-08-2012, 03:39 PM)rigor mortis Wrote: ik zal er helaas niet bij zijn... 7 uur rijden is mij net te veel....

Dit probleem heb ik ook altijd Rigor ^^
Valt wel op dat er in België gewoon bijna NIETS te doen is ivm reptielen hé?

Ik ga regelmatig naar beurzen enzovoorts, toch altijd een stuk rijden voor ons belgen ^^
Reply
Naturaria fair komt er aan, in september. Maar de betere beurzen zijn inderdaad altijd in het buitenland...

Is wel voor een deel te begrijpen ook, als je ziet dat Nederland 5 miljoen meer inwoners heeft en duitsland zelfs 8 keer zoveel.... De markt is daar gewoon groter

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
Dat is waar, maar ik denk wel dat er meer dan genoeg mensen in Belgie zijn met 'exotische huisdieren' , ik schat binnen een paar jaar dat het er nog meer gaan worden ( lijkt wel een beetje 'in' te zijn met baardagamen etc .. jammer genoeg zijn het meestal niet serieuze mensen )

Zo wees gisteren mijn vriendin op Facebook ( bah ik haat dit persoonlijk xD) iemand aan met een baardagaam, die persoon natuurlijk heel 'stoer' allemaal foto's van het beestje en terra.. Zat er daar slechts 1 RODE gloeilamp in .. In een bakje van +- 60 cm... Ik had hem een mail gestuurd of hij uberhaubt wel IETS van de soort afweet aangezien het totaal niet klopt wat hij bezig is. ( diertje ook ingevallen oogjes enzovoorts ocharm) . Ik zal hier wel geen reactie op terug krijgen , dat soort mensen denken altijd alles zomaar even te weten uit zichzelf zonder te bevragen aan iets of iemand.

Terug on topic Blush : Voor deze belg is het jammer genoeg ook wat té ver rijden.
Reply
Ik heb er al weer zin in wel ver vergeleken met vorig jaar .
Reply
voor de Belgen die evt in belgisch-limburg wonen zou ik zeggen...er kan evt met mij meegereden worden maar dat wordt dan wel heeeeeel vroeg.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)