naam voor een leguaan
Redmar, samenvoeging van de kleur rood (red) en Marcel. Of Redcel, laatste stukje van je naam haha.. Of redkens, laatste stukje achternaam. Iets in die richting :dk:

Mijn dierennamen hier zijn Charly (leguaan) Yoshi (vrouwtjes kameleon, helaas overleden) Rocky (mannetjes kameleon) Snakey (de Guttata) en de boa's hebben geen naam omdat er daar steeds meer van bij komen Big Grin.

Alle dieren hier hebben de letter Y in de naam zitten, hoezo> ja dat weet ik ook niet, het begon met Charly en toen heb ik de letter Y doorgezet in de andere namen hahah.....
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Mss Reduaan, samenvoegsel van red en leguaan?
Och, die leguaan kan er ook nog wel bij, schat
Reply
Succes Marcel ik hoor het wel wat er op de papieren komt staan..haha..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
(14-08-2012, 11:27 PM)Brian Hoks Wrote: Redmar, samenvoeging van de kleur rood (red) en Marcel. Of Redcel, laatste stukje van je naam haha.. Of redkens, laatste stukje achternaam. Iets in die richting :dk:

Mijn dierennamen hier zijn Charly (leguaan) Yoshi (vrouwtjes kameleon, helaas overleden) Rocky (mannetjes kameleon) Snakey (de Guttata) en de boa's hebben geen naam omdat er daar steeds meer van bij komen Big Grin.

Alle dieren hier hebben de letter Y in de naam zitten, hoezo> ja dat weet ik ook niet, het begon met Charly en toen heb ik de letter Y doorgezet in de andere namen hahah.....

whahah datis wel super leuk redcel heb ook van iemand hummer gehoord vind ik oo wel grappig maar denk dat het een goede kans maker is redcel
love iguanna's
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)