Overboekingen/donaties/webwinkel
De laatste tijd hoor ik meer dan eens van Hellie dat betalingen aan de Stichting mislopen omdat men niet, zoals in het colofon van de Varia staat vermeld, het geld overboekt naar Stg. Doelgroep Groene Leguanen te Haarlem maar naar SDGL. Dat laatste kan de ING-computer niet herkennen als de juiste naam bij het gebruikte rekeningnummer dus wordt het geld teruggestort.

Ik wil dit nogmaals onder de aandacht brengen zodat er minder fouten overboekingen gedaan worden, bedankt.

Groet,

het bestuur
Reply
Ik wil hier even op terugkomen daar ik de laatste 2 weken 9 keer heb geprobeerd over te boeken en telkens niet lukte ,uiteindelijk met ing gebeld en moest alleen groene leguanen invullen, uiteindelijk gelukt, maar heb altijd met sdgl overgeboekt en nooit probleem gehad tot een half jaar geleden de problemen begonnen.
gr huub

Reply
ING heeft stengere controle en alleen kenmerkende woorden mogen overeenkomen.
Groene leguanen is dus kenmerkend voor hun, SDGL niet, Stichting doelgroep ook niet.

Ik zal nog een contact opnemen met ING en vragen wat zij hebben staan als zijnde kenmerkend, eccuses voor het ongemak hierbij.

het bestuur
Reply
Ik heb mijn afgelopen bestelling en donatie eens doorgekeken en daar heb ik beidde dus SDGL aangegeven Angel,. geen terugstortingen gehad overigens,

Nu vraag ik me we; af of mijn betaling is doorgkomen voor de brokken en het donatie geld.. Huh
Reply
Stuur Hellie even een mail en vraag om een bevestiging
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)