Iguana Varia 97 is uit...
Ik had al het vermoeden dat het met ruimte te maken had Smile
Reply
(08-05-2012, 01:08 AM)thilde Wrote: een complimentje mag best wel , is veel werk om toch een leuke informatieve varia te maken en ik moet zeggen "het gaat je goed af":duim::duim:

Zeer zeker waar en ik vindt het 1 groot compliment waard:duim:

Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Zeker weten ......Credits voor Brian................
Met vriendelijke groet :

Cliff Vaessens
Reply
Dank jullie wel voor de leuke complimenten, ik doe het altijd met veel plezier en heb nog veel leuk plannen en ideeën met de varia. Maar alles op zijn tijd haha...

Ik wil (ondanks zij dat hier niet zal lezen) Hellie ook even een compliment geven. Na het maken van de varia kijkt zij hem nog eens helemaal na en verbeter zij eventuele spelfouten waar nodig is. Hier ben ik haar zeer dankbaar voor, daarvoor mijn dank via het forum aan haar.

Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
(14-05-2012, 02:17 AM)Brian Hoks Wrote: Ik wil (ondanks zij dat hier niet zal lezen) Hellie ook even een compliment geven. Na het maken van de varia kijkt zij hem nog eens helemaal na en verbeter zij eventuele spelfouten waar nodig is. Hier ben ik haar zeer dankbaar voor, daarvoor mijn dank via het forum aan haar.
Hellie leest soms wel mee hoor maar momenteel is ze erg druk en ik stuur ook wel eens linkjes door , zodat ze op de hoogte blijftIdea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)