Iguana Varia 97 is uit...
Zo ik heb hem sinds gisteren ook binnen Smile

Top Big Grin
15
Reply
(05-05-2012, 06:50 AM)rigor mortis Wrote:
(05-05-2012, 01:35 AM)AQUALINGEN Wrote:
(03-05-2012, 07:30 PM)rigor mortis Wrote: en zelfs in het verre België is hij al aangekomen...

Ik wordt er zelfs in genoemd... nice! Alleen jammer dat Yo haar familie anders denkt over haar wensen, maar ja, hun keuze. Voor de leguaan is het niet slechter om in haar vertrouwde omgeving te blijven.

greetz rigor

Is dat dan ook hun keuze of vermoed je dat ?

hoe bedoel je? ze kiezen er toch zelf voor om niet te reageren op mijn berichten

de vraag is eigenlijk, heeft de familie er zelf voor gekozen en om de leguaan daar te houden en jou daar van op de hoogte gesteld. Maar ik begrijp uit jou laatste bericht dat er helemaal geen contact is. In dat geval is het wel erg sneu voor Yo haar wens en toezegging aan jou. Daar komt bij dat jij natuurlijk ook niet eeuwig blijf wachten.
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
(05-05-2012, 09:55 AM)AQUALINGEN Wrote:
(05-05-2012, 06:50 AM)rigor mortis Wrote:
(05-05-2012, 01:35 AM)AQUALINGEN Wrote:
(03-05-2012, 07:30 PM)rigor mortis Wrote: en zelfs in het verre België is hij al aangekomen...

Ik wordt er zelfs in genoemd... nice! Alleen jammer dat Yo haar familie anders denkt over haar wensen, maar ja, hun keuze. Voor de leguaan is het niet slechter om in haar vertrouwde omgeving te blijven.

greetz rigor

Is dat dan ook hun keuze of vermoed je dat ?

hoe bedoel je? ze kiezen er toch zelf voor om niet te reageren op mijn berichten

de vraag is eigenlijk, heeft de familie er zelf voor gekozen en om de leguaan daar te houden en jou daar van op de hoogte gesteld. Maar ik begrijp uit jou laatste bericht dat er helemaal geen contact is. In dat geval is het wel erg sneu voor Yo haar wens en toezegging aan jou. Daar komt bij dat jij natuurlijk ook niet eeuwig blijf wachten.

Ik heb inderdaad meerdere malen contact proberen op te nemen met Yo haar zoon, zonder enig resultaat. Nu, als de leguaan daar verder goeie zorgen krijgt, wat ik eigenlijk niet betwijfel, dan is het helemaal zo slecht niet voor het dier om in zijn vertrouwde omgeving te blijven.

Ondertussen is er al contact geweest om een ander doelgroep dier hier op te vangen. Deze namiddag komt harry-ed naar hier toe om te zien of ze elkaar wat aanvaarden. Indien er later toch nog reactie komt van de familie van Yo... mijn terrarium kan 3 leguanen aan :p

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
Ow dat is nieuws....gaat het niet goed bij Glenn met de beide dieren gezamenlijk ?
Ik denk wel dat je 3 dieren kan huisvesten echter is mijn mening dat je dan iets meer takken en misschien op termijn ook wat dikkere moet gaan plaatsen.
Is overigens wel een heel mooi dier (Harry-ed).

Wie weet komt er nog wel een reactie van 1 van Yo haar zoons. misschien hebben ze wat tijd nodig maar dan nog zou een antwoordt in die zin gepast zijn.

Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
ik heb m ook, ik heb m ook :yo:
Erg leuk weer...
Reply
Heb hem van de week ook mogen ontvangen. Mijn complimenten hoe verzorgt het eruit ziet. Leuke info.
Goed bezig.
Reply
Ziet er weer goed uit *thumbs up* maarrem ik dacht eigenlijk dat dat groente en fruit item een vast onderdeel zou zijn in de varia. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Reply
(07-05-2012, 05:52 PM)Yoni van Uden Wrote: Ziet er weer goed uit *thumbs up* maarrem ik dacht eigenlijk dat dat groente en fruit item een vast onderdeel zou zijn in de varia. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
:woot: dat dacht ik ook maar ik denk dat het een kwestie van ruimte is. We zullen het wel horen van Brian.

Reply
Dank jullie allen voor de leuke en positieve reacties. Mede door jullie steun als donateur kunnen wij er als stichting voor zorgen dat we een leuke en informatieve Varia neerzetten, een bomvolle site en forum hebben en het belangrijkste de dieren in het wild helpen door onze conservatieprojecten. Door met zijn alle informatie te verspreiden helpen we ook nog de dieren in gevangenschap, dit is iets om met zijn alle trots op te zijn en dus een dikke duim waard :duim:

Het is inderdaad de bedoeling/streven om een gevarieerde Varia te maken. Ik vind zelf dat alles aan bod moet komen en dat er zo veel mogelijk behandeld moet worden in de Varia. Natuurlijk lukt dit niet altijd door grote en lange stukken tekst zoals de afgelopen twee Varia’s. De lezingen van het Symposium nemen dan ook aardig wat ruimte in beslag, maar dat is niet gek met al die informatie en vele foto's die daarbij gedeeld worden. Dit keer heb ik gekozen om het stukje van Evert te plaatsen over het conservatieproject waar wij als stichting hard aan werken. Dit om alles aan bod te laten komen en een kijk te geven waar wij als stichting nou eigenlijk mee bezig zijn.

De volgende keer is het weer andere informatie en dit zou zo maar eens de Iguana Varia voedingspagina kunnen zijn Cool. Toch leuk om te lezen dat mensen echt baat hebben bij deze pagina en echt wat doen met de gegeven/gedeelde informatie.

Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
een complimentje mag best wel , is veel werk om toch een leuke informatieve varia te maken en ik moet zeggen "het gaat je goed af":duim::duim:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)