Wat foto's
Ik maak maar eens een topic, je ziet ze steeds meer (stiekem)
Deze verzorg ik al ruim 3 jaar op mijn werk, mannetje is een pisbak, maar de vrouw is goed hanteerbaar.

Genoeg gepraat.... foto's (vanaf mijn mobiel 3MP, zijn helaas niet zo scherp)!

[Afbeelding: 2011-12-18+15.08.58.jpg]

[Afbeelding: 2011-12-18+15.09.54.jpg]

[Afbeelding: 2011-12-18+15.10.04.jpg]

[Afbeelding: 2011-12-18+15.09.30.jpg]

Ik zal wel eens een betere camera meenemen, maar ff om de Corucia zebrata sectie even leven erin te geven post ik dit dan.

Vragen of opmerkingen zijn altijd welkom.
15
Antwoord
Blijven mooie en aparte beesten. Ik kan alvast verklappen dat in de volgende Varia (zoals beloofd) de lezing van Siebren, die hij gegeven heeft op het afgelopen symposium, behandelt wordt.

Hebben deze al eens voor jonge gezorgd? Is vrij lastig bij deze soort en ze leggen maar een (soms) twee jonge per keer. Schiet niet echt op dus haha..
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Antwoord
een tweeling is soms al zeldzaam, maar we (ik spreek niet namens mijzelf) hebben nog geen NK ervan gehad aangezien ze nog iets te jong kunnen zijn.
jongen eten wel, maar ze zijn voornamelijk s'nachts actief eten doen ze ook vrijwel niet overdag.

verder kan ik weinig aan toevoegen over het broeden en opvoeden van jongen waar ik (nog) geen ervaring over heb.
15
Antwoord
Leuke mooie foto's..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Antwoord
[Afbeelding: fZ5i1.jpg]
Overigens de dieren zijn weggegaan vanwege het kweek project, bleken achteraf toch 2 mannen te zijn.
Dit is dan ook de enigste foto die ik ervan heb.
15
Antwoord
mooie heldere foto van de kop...komen er nu weer nieuwe dieren voor in de plaats???
Antwoord
Schitterend dier en prachtige foto DutchSnake. Blijft lastig om te kweken met deze soort. Jammer dat het twee mannen waren. Deze dieren horen in een groep te leven dus tussen een paar vrouwen plaatsen zou kunnen. Helaas worden niet altijd alle dieren in een groep opgenomen bij deze soort omdat de groep vaak heel hecht is.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)