Rust zacht, Yolande
Vandaag heb ik mail ontvangen van Yolande Smets haar zoon om mij te melden dat zijn moeder overleden is.

De laatste tijd ging het niet zo goed meer met haar. Na een hele tijd van barstende hoofdpijn is er kanker bij haar vastgesteld. Zo'n 3 weken terug waren ze met bestraling begonnen. Yolande had mij toen al verteld dat de kans er was dat ze hiervoor al te zwak zou zijn, maar dat het haar enige kans nog was.
Helaas reageerde ze zeer slecht op de bestralingen en is ze 3-4 dagen na de eerste sessie opgenomen geweest in het ziekenhuis.

Het heeft niet meer mogen baten Sad

Yolande, mijn woord heb je! Sissy zal hier verzorgt worden als een prinses...
Ik zal je missen

Stefan
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
Triest dit te lezen. Yo was zeker een bekende bij de oudgedienden. Haar afwezigheid is dan ook zeker bemerkt. Het was dan ook meer dan fijn onlangs haar weer op het forum tegen te zijn gekomen. Helaas voor korte duur. Sterkte gewenst voor de nabestaanden.
Reply
Triest bericht helaas. Ook van mijn kant sterkte gewenst voor de nabestaande. Gelukkig heeft ze nog iemand gevonden die haar leguaan opvangt en deze een super verblijf geeft en er goed voor zal zorgen. Dit zal toch zeker een soort van rust en een goed gevoel gegeven hebben. Jammer dat het niet meer mocht baten.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Ook onze condoleance.
Altijd erg om dierbare te moeten missen.
sterkte

groet cliff
Met vriendelijke groet :

Cliff Vaessens
Reply
Vanuit SDGL mijn medeleven aan de familie en wens ik iedereen sterkte met het verlies
Reply
Mijn condoleances aan alle familie, vrienden en bekenden.
Yolande was een groot liefhebster van haar dieren en een goed mens.
Rust zacht!
Tot op de volgende RepTielenLampenbeurs!
Reply
Ook namens ons condoleances aan de familie en sterkte met dit verlies..!!
Rust zacht,
Gossé & Charlotte.
Reply
Dit is inderdaad heel triest om te lezen, Yo was een zachtaardige lieve vrouw.
Rust zacht Yo.
Reply
Oh! wat erg!!!
Ook mijn codenoalance en mede leven gewenst!!

Met vriendelijke groet;

Peter van Weeterloo
Webmaster SDGL/ DIGF
Reply
Yolanda had longkanker een groot tumor dat aan het bloeden was ,ik heb haar nog via face book gesproken. Ze was zo bang voor wat er ging gebeuren en dit is toch nog heel erg snel gegaan.
Ik wens de familie heel veel sterkte met het verlies van deze lieve vrouw.
Stefan. fijn dat je haar leguaan wil verzorgen , ze zat hier erg over in.
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)