Mijn dieren (reptielen, hond en aquarium).
Knap beestenboeltje heb je daar bij mekaar seg!! Big Grin

Leuke kruising hond vooral Big Grin Op die eerste foto lijkt het bijna een bullmastiff maar ik veronderstel dat ie wel een formaatje kleiner zal zijn, niet? Big Grin
Reply
Die hond lijkt zeker op zijn baas..haha..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Valt mee, ze heeft nog best wel een flink formaat hoor, maar zo groot als een Bullmastiff is ze ook niet. Hieronder nog enkele foto's van haar.

[Image: 20120726135226.jpg]

[Image: 20120806175510.jpg]

Hieronder mijn nieuwe aanwinst van afgelopen jaar. Een koppel Boa Constrictor Constrictor (Surinaamse roodstaart) Het is nakweek van wildvang, dus lekker agressief, maar daar hou ik juist van.

[Image: 20120614221034.jpg]

[Image: 20120614221059.jpg]

[Image: 20120614221255.jpg]
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Die vindt ik wel.mooi dat hij van licht naar donker overloopt....

Eigenlijk wil ik nu ook.een foto van dr baas gosse.zegt dat de.hond op je lijkt dus tja weet niet echt wat ik me.daarbij móet voorstellen haha
Reply
Haha Gosse (ook wel dikkop genoemd haha) moet niet zo kletsen hhaha...

Bij het voostel topic en dan onder het grote gezichtentopic is een foto te vinden waar Gosse en ik op staan. Kijk en oordeel zelf haha...

Deze Boa's vind ik zelf een van de mooiste soorten, ook vanwege die gave staart. En het (agressief) gedrag van deze soort vind ik geweldig.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
(11-11-2012, 10:33 PM)Brian Hoks Wrote: Hieronder mijn nieuwe aanwinst van afgelopen jaar. Een koppel Boa Constrictor Constrictor (Surinaamse roodstaart) Het is nakweek van wildvang, dus lekker agressief, maar daar hou ik juist van.

Knap beestje alleszins!! :duim:
Maar persoonlijk vind ik men guttentrutje al méér dan genoeg karakter hebben.. Big Grin (Ze is ook nooit gehanteerd geweest en reageert nog altijd vrij defensief.. Al ligt dat voor het grootste deel ook nog aan mij hoor, want ik heb er zélf ook nog altijd wat schrik van, en reageer dus ook nog veel te schrikkerig.. Sad Maar ja, we zullen dan maar gewoon aan mekaar moeten wennen he Big Grin Ik heb geduld, dus dat komt wel goed!)

Ben je zelf toevallig al es ooit gebeten geweest door 1 van je slangen? Big Grin

Quote:Eigenlijk wil ik nu ook.een foto van dr baas gosse.zegt dat de.hond op je lijkt dus tja weet niet echt wat ik me.daarbij móet voorstellen haha

:haha:

Toen ik dit las moest ik spontaan terugdenken aan deze prent uit het American Pitbull Terriër - wereldje:
[Image: 223677_4280225398228_232875374_n.jpg]
Angel
Reply
Hahahahahahahahaahahah
Reply
(11-11-2012, 11:24 PM)Brian Hoks Wrote: Bij het voostel topic en dan onder het grote gezichtentopic is een foto te vinden waar Gosse en ik op staan. Kijk en oordeel zelf haha...

zopas die foto eens opgezocht... moet zeggen, die cliff ziet er uit alsof hij net een pretsigaret binnen heeft :haha:

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
whaha die bolle scheurt uit zijn broekje met zijn honderiem om het strotje.
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
(12-11-2012, 01:09 PM)rigor mortis Wrote:
(11-11-2012, 11:24 PM)Brian Hoks Wrote: Bij het voostel topic en dan onder het grote gezichtentopic is een foto te vinden waar Gosse en ik op staan. Kijk en oordeel zelf haha...

zopas die foto eens opgezocht... moet zeggen, die cliff ziet er uit alsof hij net een pretsigaret binnen heeft :haha:

greetz rigor

Die Cliff is altijd een prettige aanwezigheid.:dk:
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)