Quote gebruiken
Mensen even uw aandacht voor het volgende.

Ik heb meerdere reacties van bepaalde mensen gekregen, en zelf kom ik het tegenwoordig ook vaak tegen dat mensen de Quote knop een beetje teveel gebruiken of misbruiken als ik het zo mag noemen. De Quote knop is bedoelt om een kleine reactie terug te geven op een bepaalde zin in iemand zijn tekst maar niet op hele lappen teksten met soms zelfs foto's ertussen. Door het gebruik van de Quote knop op hele teksten met foto's wordt het scrollwerk zo veel en worden er lappen tekst onnodig weergegeven wat niet nodig is. Teksten met foto's is nog erger omdat dan de foto's een paar keer dubbel afgebeeld worden in een topic wat erg vervelend kan zijn. Ook ik weet dat we veel nieuwe mensen hebben op het forum en niet iedereen zit dagelijks achter de computer of op het forum maar let er A.U.B. even op.

We hebben een mooi en overzichtelijk forum, dat willen we toch behouden met zijn alle!!!!!!

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Mensen probeer er weer even op te letten dat we niet te veel de Quote knop gebruiken. Dat zou ons erg veel tijd schelen om het forum overzichtelijk te houden. Het is erg vervelend om grote stukken tekst terug te lezen/zien welke eigenlijk niet geplaatst hoeven te worden omdat we de tekst al gelezen hebben. Gebruikt de Quote knop dan ook echt alleen op zinnen waarbij je iets wilt toevoegen of waar je iets op wilt aanmerken of op terug wilt komen.

Reageren op een bericht kan gewoon in de daarvoor bestemde typ balk onder aan het topic,

B.v.d.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Oei, ik wist niet dat dit vervelend werd gevonden, maar ik zal er alvast rekening mee houden vanaf nu! Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)