Bouw terrarium Petrosaurus, up-date 17 juli
Thanx Tom for the compliments :oops:
En de anderen ook natuurlijk Big Grin

Eindelijk weer eens even tijd om te klussen.
In de schuur is Hans bezig om van Ytongblokken stukken rots uit te hakken en te bewerken.
Deze worden later verdeeld in het terrarium, zodat het een mooie beklimbare wand wordt met o.a. spleten, schuilplekken en plateau's.

Hier een paar foto's, hoop dat het een beetje duidelijk over komt.

[Image: ter2.jpg]

[Image: ter3.jpg]

[Image: ter4.jpg]

Wordt vervolgd Tongue

Groetjes, Hans en Ted
Groetjes, Hans en Ted
Reply
It looks great Ted! Will you run the faux rock work up the back walls? Can't wait to see the finished product.

Kindest
Tom
Reply
Ik ben echt heel benieuwd naar dit kunst werkje :lol:
Reply
chuckwalla Wrote:It looks great Ted! Will you run the faux rock work up the back walls? Can't wait to see the finished product.

Kindest
Tom

Thanx again Tom Tongue But de credits are for Hans, i am his wife(Ted) :oops:
I shall say to Hans that he must hurry up, i can't wait just like you for the finishing touch Tongue

@Sylvia, ik hoop dat Hans morgen begint met de stukken op de achterwand te plakken, dan krijg je ook gelijk een beetje meer idee hoe het wordt.
Groetjes, Hans en Ted
Reply
in 1 woord .......wauw Confusedhock: Big Grin Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
The first beginning of the back walls Tongue

[Image: petro5.jpg]

[Image: petro6.jpg]

To be continued Tongue
Groetjes, Hans en Ted
Reply
zo dat ziet er super uit....het word volgens mij een super mooi ter

gr
Reply
:mrgreen: mooi mooi mooi Big Grin Wink
Reply
Well Hello Ted. Glad you cleared that up about you and Hans. It is always nice to somewhat know who you are talking to on the forum. I wanted to compliment you guys on all the wonderful terrariums on your website. Very nice! Also the back wall is looking great. Again can't wait to see the finished work of art.

Have you guys ever thought of keeping Sauromalus? They would fit in well with the crotaphytus and petrosaurus. I keep mostly chuckwallas and they are great animals.

Again thanks for the update it looks great!

Tom
Reply
dat ziet er al heel mooi uit zeg!! wat een idee om het van y-tong blokken te maken. hier was ik nog niet op gekomen. Big Grin maar het geeft zeker een mooi resultaat!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)