Threads: 41
Geweldig bouwwerk echt leuk om te zien en ben erg benieuwd naar de rotsen straks. Leggedeelte is ook mooi ruim en vraag me af of je die balken nog moet wegwerken of wat scherpe delen moet afwerken.
We blijven jullie volgen.
gr,Roland
Iguana I. Red 1
0 | Iguana I. Blue 2
0 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 1
1
Threads: 41
Het ziet er al schitterend uit en dat roze kleurtje komt me bekend voor :woot:
Het is een mooie ruime opzet met best wel flinke rotsen.
Losse purr zou ik nog wat opschuren of extra betocontact op doen anders hecht het beton minder goed.
Ga vooral zo door dan kunnen we binnenkort het eindresultaat zien.
gr,Roland
Iguana I. Red 1
0 | Iguana I. Blue 2
0 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 1
1
Threads: 14
jemig je gaat ff 2 wk op vakantie en je kijkt dan natuurlijk gelijk trouw op het forum en dan zie je dit.......skan het best begrijpen dat je zoiets had van waar ben k aan begonnen dat gaat volgens mij met alle verbouwingen zo maar je heb straks wel een super resultaat en je heb lekker mogen kliederen met viezigheid dus 2 pluspunten eugenlijk dus ;-)
Threads: 160
Hoe staat het er nu voor?
Ga je de wand nog een kleurtje geven of blijft het deze grijze kleur?
Threads: 54
Zo hé jullie zijn even opgeschoten zeg. Echt harde werkers zijn jullie.. En wat ziet het er goed uit, het begint nu echt ergens op te lijken.
Ik kan me goed voorstellen dat jullie even zoiets hadden van, waar zijn we aan begonnen en waar zijn we in godsnaam mee bezig hahah... Dit verzint een normaal mens niet. Maar dat maakt de hobby toch ook wel weer leuk.
Dat raam/deurkozijn hebben jullie goed opgelost. Zo heb je nooit dat je de deur opent wilt doen en er perongelijk een dier achter ligt. Super dus....
Met vriendelijke groet,
Brian
Redactie Iguana Varia
Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org