Nieuwe jasje van het forum!
ik mis nog een topic. Heb laatste een wat eten de iggy's vandaag topic aangemaakt en kan deze niet terug vinden onder voeding.
Ik kan het topic zo snel ook niet terug vinden.
Misschien dat deze is verdwenen Cool

Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
forum is zalig mooi.... proficiat!!!

terwijl ik dit plaats, merk ik dat de emoticons niet echt in hun hokje staan Dodgy

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Het forum ziet er stukken beter uit,
Ik ben wel veel van mijn topics kwijt, ik vind ze nergens meer.
Onder voeding had ik een topic staan over bloemen wel of niet giftig, en over gekleurd voedsel dat een leguaan daar voorkeuren heeft.

Als ik deze al kwijt ben zullen er welligt nog meer zijn vermoed ik.

Het nieuwe forum ziet er goed uit, maar het is wel echt weer wennen.
Ook heb ik nog een vraagje, bij het vorige forum was heel makkelijk te zien welk bericht nieuw was binnen in een topic.
Is dit nog ergens aan te zien of niet meer?
Jazeker is dat nog te zien.
Als je in het forum bent dan heb je links allemaal witte bolletjes, als er daar een van donker is dan is er een nieuw bericht geplaatst.
Helemaal onderaan het forum staat het ook weergegeven hoe het zit.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Ik kan een topic van mij wel terug vinden ... Alleen kom niet verder dan de eerste pagina... met reacties. ook niet als ik zelf een reactie plaats.

(help harry-ed doet raar)
Als je dingen kwijt bent kijk dan in het archief Wink

helemaal onderaan. Daar staan ze dan hoogstwaarschijnlijk.
Met vriendelijke groet;

Peter van Weeterloo
Webmaster SDGL/ DIGF
(14-07-2011, 06:21 PM)Tyrath Wrote: Ook heb ik nog een vraagje, bij het vorige forum was heel makkelijk te zien welk bericht nieuw was binnen in een topic.

rechts bovenaan zie je nieuwe reacties vandaagSleepy

ziet er allemaal gaaf uit super hoor , even wennen maar mooi gedaan complimenten hoor:bier:
(14-07-2011, 06:21 PM)Tyrath Wrote: Ook heb ik nog een vraagje, bij het vorige forum was heel makkelijk te zien welk bericht nieuw was binnen in een topic.
boven aan zie je nieuwe berichtenExclamationSmile

(13-07-2011, 06:22 PM)Red_Dragon Wrote: ik mis nog een topic. Heb laatste een wat eten de iggy's vandaag topic aangemaakt en kan deze niet terug vinden onder voeding.

is er wel hoor
https://sdgl.org/forum/search.php?action...d88e915537

Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
(15-07-2011, 12:58 PM)dannyd Wrote: Ik kan een topic van mij wel terug vinden ... Alleen kom niet verder dan de eerste pagina... met reacties. ook niet als ik zelf een reactie plaats.

(help harry-ed doet raar)

Had hetzelfde probleem, het is gelukkig nu opgelost en alles is weer te lezen zoals het oude forum.

Nogmaals bedankt Paul en Peter Wink
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)