Druivenblad......???
Hallo, druivenblad kan ik ook onder verstaan de bladeren van de druivenplant die mijn ouders in de tuin hebben staan...of zeg ik nu iets heel doms....
Reply
Nee hoor, maar wel goed opletten dat het om onbespoten bladeren gaat. Natuurijk altijd goed wassen, maar soms worden er bij druiven bepaalde stoffen gebruikt om ziektes en/of parasieten te verdelgen. Er zijn stoffen bij die je liever niet in je dieren ziet terecht komen.

Vr.gr.,
René
Stamboekhouder Ctenosaura melanosterna
Concervation Officer
Reply
en ze zijn er gek op Idea Smile
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
jep, bij mij krijgen ze ongeveer de helft van het jaar druivenbladeren als basisvoeding.
Ik heb zelfs 1 plant in het terrarium staan maar deze gaat niet echt goed aan helaas.
Reply
Ik heb speciaal voor mijn leguaan vorig jaar 3 planten gekocht die de winter niet hebben overleefd, dit jaar weer opnieuw 3 gekocht, en hij is er dol op. Ook heb ik 2 passiebloem klimop planten.
Reply
ook bij mij eten ze het druivenblad uit de voortuin.
Het is niet favoriet maar wordt wel wat gegeten.
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Bij ons is druivenblad net zo'n faforiet als andijvie of paksoi. Ze eten het hier met bosjes, en dankzij onze vorige bewonder hebben we een mooie grote druif achter in de tuin staan die het ieder jaar goed doet ondanks dat ik m ieder jaar kaal pluk Tongue
Reply
Vreemd genoeg is mijn vrouwtje gek van druivenbladeren, maar mijn man niet zo.
Hij eet het wel, maar niet van harte.

Mijn man vindt daar in tegen campsis wel helemaal geweldig en ja jullie snappen wel dat mijn vrouwtje dat natuurlijk liever niet heeft.

Zou ik hier rekening mee moeten houden?
Of gewoon doorgaan zoals ik nu doe, 1 dag in de week een basis van druif en 1 dag in de week een basis van campsis?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)