Terra voor brutus
Hey hallo,
Bedankt nou zie ik ze heel goed.
Het zijn mooie foto's, mooie leguaan mooi getekend..!! ( De burgemeester van de buurt..haha..!! )
Als ik het goed begrijp heb je hem gewoon los in de kamer op dit moment?
Met een warmtelamp bij het keukenraam? ( Grappig is weer eens wat anders..!! )
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Zonde van die mooie bak die je op de kop hebt getikt. op zich wel handig om te weten of je er blijft wonen voordat je al het werk er in steekt. De materialen zullen niet verloren gaan neem ik aan.

Zoals je het nu doet kan natuurlijk ook maar vraag me wel af hoe je dat doet in de nachturen want dan wordt het denk ik best koud voor Brutus.

Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Het is natuurlijk een tijdelijk oplossing maar kan me wel voorstellen dat het niet helemaal goed is voor het dier. Krijgt hij op deze manier wel voldoende UVB en kan hij zich wel goed opwarmen en inderdaad hoe gaat dat in de nacht? Voor de rest een prachtige leguaan welke zich echt de baas voelt bij dat raam zo te zien haha.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Brutus krijgt zijn uvb dosis hoor, geen probleem daarin,. en qua temp zit hij wel snor, zit in de woonkamer en ik woon in een senioren flat dus me woonkamer is zonder kachel aan al 24gr door de stookdrang van de ouderen onder en naast me hahaha
word snacht ook nooit kouder dan 22 graden,.

op de tak zit ie onder zijn uv lampje. en als hij naar beneden klimt kan hij onder een zonnespot zitten op de vensterbank.. mesten doet hij netjes in de waterbak en me woonkamer word geheel met rust gelaten.. geen sloopgedrag of dergelijke door lompheid..
Reply
achter het raam krijgt hij geen UVB hoor.
[Image: 28uldw7.png]
hallo
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)