Hallo, even voorstellen
Hallo allemaal!

Mijn naam is Nicole,31 jaar en moeder van 3 kinderen van 4, 6 en 10 en sinds kort heb ik samen met mijn vriend Ray 2 rhino leguaantjes, Bob en Siri.
In eerste instantie had ik niet zoveel met leguanen, maar nu ik me ingelezen heb en we de beessies in huis hebben, verzorg ik ze met liefde en kan ik tijden voor hun 'huisje' zitten

Ook de kinderen vinden ze geweldig en helpen graag met eten maken, paardebloemen plukken, water verversen enz. Ook hebben ze hele gesprekken met Bob en Siri Of ze terugpraten weten we niet

We weten jammergenoeg niet hoe oud ze zijn, maar we denken dat ze ongeveer een jaar oud zijn. Verder weten we heel weinig van ze, omdat we ze gekocht hebben via marktplaats en de vorige eigenaar wist sowieso vrij weinig van leguanen. Heel zielig; de beessies hebben voordat ze bij ons kwamen geleefd op ijsbergsla en ze zaten in een veel te klein terrarium.

We hebben onze leguaantjes nu ong. een maand en ze zijn al aardig opgeknapt.
De eerste 2 weken hadden ze erg veel last van stress en aten ze niet meer. Siri werd erg dun en ook apathisch. We hebben nogal wat zorgen over haar gehad. Bob is vanaf het begin het stoere mannetje geweest.
Nu gaat het stukken beter, ze eten goed en zijn rustig.
We hopen dat we nog lang plezier van ze mogen hebben!
En ik hoop dat ik hier op dit forum antwoord kan krijgen op al mn vragen, zodat we zo goed mogelijk voor ze kunnen zorgen.

Groetjes Nicole
Reply
Welkom hier op het forum.
Zo te lezen gaat het helemaal goed komen met de leguaantjes en ontstaat er een mooie hobby.
Gelukkig hebben de leguaantjes nu een huis gevonden waar ze wel alle aandacht en liefde kunnen krijgen.

Het forum staat vol met informatie over van alles en nog wat, maar vragen zijn natuurlijk altijd welkom.
Ook hebben we een zoekfunctie waar je via die weg veel kan opzoeken.
(Sorry Thilde was je voor Wink Tongue ).

Groeten Brian Hoks.
Reply
welkom hier op het forum , je beessies doen het al aardig goed, zo te lezen.
plaats eens wat foto's, daar zijn we gek op :lol: Smile :welcome:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
:welcome:

Jammer dat je niet precies de achtergrond van je leguanen weet :| maar wat goed :tumb up: dat je deze 2 in huis hebt genomen en ze nu alle aandacht en juiste verzorging krijgen Smile
Leuk dat je de kinderen er zo bij betrekt en natuurlijk super dat je kinderen zo enthousiast zijn en willen meehelpen Big Grin
Als je vragen hebt gewoon stellen Wink
Veel lees plezier en kom maar op met de foto's van je leguanen :photo:

Groetjes, Stephanie
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)