Ook maar even voorstellen
OH wat zijn sommige mensen toch triest :evil: we nemen een leguaan maar stiekem vinden we hem toch wel heel eng..............neem dan geen dieren :evil:

Arnold en Brutus :welcome:

Heel goed Arnold dat jij je hebt ontfermt over Brutus :tumb up:
Mooie leguaan Big Grin maar och wat een bakkie Sad arm dier. Het terra wat jij voor hem wilt bouwen zijn mooie maten Big Grin Big Grin .Is dit het uiteindelijke terrarium of ga je als hij ouder is nog een groter terra bouwen want als dit het eind terra is zou ik het breder maken Wink ben heel benieuwd hoe je het gaat aanpakken, je weet we zijn hier gek van foto's dus naast het bouwen moet je je fototoestel in je andere hand houden :lol:

Groetjes, Stephanie
Reply
@Stephanie,.. de plannen zijn alweer gewijzigd.. ipv zelf bouwen word het zelf in elkaar zetten en decoreren.. Heb via MP een terra van 2,3 mtr breed x 1 mtr diep x 2,6 mtr hoog geregeld voor brutus.. hij kan dus de hoogte in en de breedte.. voorlopig genoeg.. , word een mooi aangezicht hopenlijk ( hangt van me deco skills af hahah )

Greetz
Reply
Kijk dit zijn de goeie berichten :lol: .
Het zal voor hem een hele vooruitgang worden.
Ik bedoelde net zoals Stephanie al aangaf als je de uiteindelijke bak maakt zou ik voor grotere maten gaan maar nu heb je nog grotere maten wat nog beter is.

Veel plezier met de decoratie, maar dit gaat vast goed komen Wink
Ook ik ben benieuwd naar foto's Tongue

Groeten, Brian Hoks.
Reply
Ook wij blijven niet achter en wensen je welkom op deze forum met brutus. :welcome:

Blij om te horen dat hij al meteen goed eet bij jou. Zorg wel dat zijn warerbak groot genoeg wordt dat hij er goed in kan zwemmen.
Ik heb hier al veel kijkplezier gehad hoe onze leguanen genieten in het water.
Wij wensen je veel plezier met je nieuwe vriend en vier je creativiteit maar uit met het inrichten van je terrarium. Big Grin

gr zoé
Reply
Zo dat zijn mooie maten voor een terrarium Tongue
Mocht je in een creatieve dip zitten, er zijn hier genoeg mensen op het forum die je kunnen helpen met meedenken en ideeën hebben over de inrichting van een terra.

Eigenlijk is SDGL gewoon een "creabea clubje" Tongue :lol:
Reply
Maar wat ik geleerd heb met crea bea dingen.. altijd een helm op.. ,

Denk dat ik bert visscher maar even uitnodig om een welkoms boeket te maken voor brutus hahahaha..

Zo nu maar weer ff werken.. zolang de baas doet alsof ie me goed betaald doe ik alsof ik hard werk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Reply
:yahooo: de helm jaaaaa :lol: :lol:
Dat vind ik echt het beste stuk wat Bertje ooit gemaakt heeft Wink
Reply
Kijk eens aan nog meer bert visscher fans.
Geweldig inderdaad dat bloemschikken, hoe bedenk je het.
Heb de hele collectie hier en het blijft altijd leuk.
Met mijn verjaardag vorig jaar ben ik naar zijn laatste show geweest stoffen jongens.
Geweldig hoe die vent in het echt net zo leuk is als op een dvd.

Volgens mij was dat zijn laatste show want ik heb nooit meer wat gehoord over hem dat hij een nieuwe show ga maken.
Jammer :?

Nu weer ontopic haha.
Reply
Ja, ontopic dan maar weer Tongue .. Brutus is alweer aan het vervellen,maandag waren de laatste restjes van ze vervelling nog zichtbaar op ze hoofd, en nu hangen de lappen er weer bij op ze rug.. ik sproei hem ook een keer of 4 op een dag want hij schijnt toch wel jeuk te hebben getuige de vele grappig en koddige krabpogingen .. wist niet dat ze zo lenig waren hahhahahaha..

Misschien groeit ie wel zo lekker door zijn salades met toegevoegde Nutribird P15.
denk dat ik het zelf ook maar eens moet proberen om wat kilo's aan te komen
:lol: :lol:
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)