Ook maar even voorstellen
Goedenmorgen Allemaal,

Ik ben Arnold, bijna 36 lente's jong en woon in de kop van het prachtige noord holland,
Sinds gister eigenaar van Brutus, een groene draak van 1,5 jr oud.
Ik ben aan brutus gekomen omdat de vorige eigenaars er een beetje bang voor waren,
dat vind ik wel jammer want daardoor is er te weinig voor brutus gedaan.. vooral qua huisvesting Sad Sad Sad Sad ..

Brutus woont in een te klein terra voor zijn lengte en ik ga dit volgende week drastisch aanpakken.is nu .0,50 h x 0,60 d x 100 b

Ik mijn nieuw te betrekken appartement komt voor brutus alleen een terra van 220 h x 120 x 120,
ik zal bij de inrichting niet schuwen om jullie meningen te vragen
Ik zal straks even wat fotos posten van brutus en zijn huidige onderkomen.. , maar dit is maar tijdelijk..

Greetz
Reply
Welkom hier
Reply
dank je wel.

zoals beloofd de foto's van brutus in zijn huidige onderkomen..

[Image: 16052011396.jpg]

[Image: 16052011393.jpg]

[Image: 16052011394.jpg]

[Image: 16052011395.jpg]

Voor mijn gevoel ziet hij er niet slecht uit, at al gelijk dat hij bij mij aankwam en heeft zijn ogen nog niet gesloten voor die lange enge man. haha,
als ik naast hem op de bank zit komt hij ff tegen het glas aan neuzen en kijkt me dan heel doordringend aan ..

wat ook wel een leuk gezicht is is als hij in ze waterbak gaat liggen.. achterpoten gespreid in de bak, buik op de bodem en dan heel gelukzalig glunderen..

Maar nu als een speer in me nieuwe onderkomen een Brutus waardig verblijf creeeren met fatsoenlijke verlichting.. want 2 warme spots en een spaar uv lamp is niet mijn idee vor een Leguaan hotel..

Greetz
Reply
Welkom op het forum.
Zorg dat je zo snel mogelijk een nieuw (groter) verblijf heb voor je leguaan regel, dit is dus echt veel te klein.
Ik kan je aanraden om gelijk een groot terrarium te maken van 200cm hoog 200cm breed en 100cm diep.
Dit zijn toch wel een beetje de maten die een leguaan nodig heeft.

Ik zou daar ook zo snel mogelijk een goeie UVB lamp bij regelen.
Dit is wel echt nodig voor een leguaan.

Voor de rest ziet de leguaan er niet slecht uit maar dat wil nog niet zeggen dat hij voor 100% gezond is.
Je bent hier gelukkig aan het goeie adres en vragen zijn altijd welkom.
Wij zullen je namelijk alle nodig info geven die jij en je leguaan nodig zullen hebben Wink

Groeten, Brian Hoks.
Reply
Brian,

Dank je wel.. ik ben al aan het tekenen geslagen en verwacht begin volgende week te kunnen beginnen met bouwen.. lang leve het vakantiegeld , mijn meubels haal ik toch van marktplaats af dus dat hoeft niet veel te kosten... alles voor Brutus.. haha..

Ik zal zeker niet schromen om vragen te stellen indien nodig,,

Greetz
Reply
Veel succes met de bouw ervan.
Dit vind ik zelf altijd een van de leukste dingen om te doen.
Later kan je uren genieten van het geen wat je gemaakt hebt en van je diertje die erin zit en er ook van geniet Wink :lol: .
Reply
welkom hier, veel plezier met het bouwen en doe ons ook een plezier en probeer een bouwverslag te maken Big Grin Big Grin
Reply
Roger.. will do that.. 8) :lol:
Reply
welkom hier op ons leerzame en behulpzame forum :welcome:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Welkom op het forum en wensen je veel lees,kijk en schrijf plezier.

we zijn erg benieuwd wat je gaat bouwen.

Gr, Roland
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)