Reptielenwoordenboek
Sedert jaar en dag ben ik bezig om een goed reptielenwoordenboek online te brengen

klik hier

Momenteel ben ik bezig met een update van het woordenboek en worden er verschillende woorden uit het zakwoordenboek van de diergeneeskunde er in opgenomen.

Het is een tijdrovend werkje maar als er iemand nog woorden heeft waarvan hij vindt dat ze ook in het woordenboek moeten, zet ze hier ner dan verwerk ik ze zo snel mogelijk.
Bedenker en ontwikkelaar van reptipedia
Reply
Beste Theo,

Misschien een mosterd na de maaltijd reactie maar je zou contact kunnen leggen met de Stichting Harpij en vragen of je materiaal mag gebruiken uit hun Diergeneeskundig woordenboek. Daarin tref je een verklarende woordenlijst van medische- en technische termen aan.
Reply
Theo,

Mijn petje af voor jou dat je dat wilt doen want daar kruipt inderdaad veel tijd in.
En we kunnen daar allemaal veel aan hebben.
Dat is écht tof van jou :tumb up:

gr zoé
Reply
Evert Wrote:Beste Theo,

Misschien een mosterd na de maaltijd reactie maar je zou contact kunnen leggen met de Stichting Harpij en vragen of je materiaal mag gebruiken uit hun Diergeneeskundig woordenboek. Daarin tref je een verklarende woordenlijst van medische- en technische termen aan.

Goed idee.

Al de informatie die ik kan vinden kan ik ook gebruiken.

Overigens mag men ook gewoon een woord aandragen, via mijn contacten met dierenartsen (oa. Peter Klaver) zal ik dan een verklaring daar voor gaan zoeken.
Reply
klik op het woord voor de betekenis.
Reply
@ Theo,
Mooi dat je toestemming kreeg. Dat vult je woordenboek leuk aan. Ik heb je overigens een email gestuurd met een voorstel.
Reply
(klik op het woord voor de betekenis.)

Reply
Dank voor de update!
Mooi initiatief
Reply
(klik op het woord voor de betekenis.)
Reply
4444
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)