Roland,
ik heb hier maar een paar woorden voor GEWELDIG , MOOI , Wat een pracht werk zeg dit.
Nu ik dit zie ben ik verkocht echt waar.
Wat een mooi product, ik ga omscholen

hahah
nee hoor, maar echt waar prachtig man!
Ik hoop dat je alvast rekening houd dat ik me eigen opsluit op die kamer van je

dan ga ik daar is even lekker genieten van het uitzicht , ik kom niet meer weg bij die kamer denk ik 8) , ik sta hier ook als ik thuis ben grotendeels voor de terrarium van kees , maar als ik zoiets heb ga ik er wonen !!!!!
dit is echt mooi ook voor in je huiskamer ofzo joh da stucwerk. ik vind dat dus echt wel iets hebben ( lame stucwerk ) heel rauw ongelijk etc etc, maar dit is wel gewoon vlak lijkt het ( behalve de ronde gedeeltes natuurlijk), maar dan natuurlijk ( groeven en happen zeg maar ) , echt prachtig gewoon heb er geen andere woorden voor.
over de kleur te donker? ik vind dit juist mooi echt waar . lichter maakt er een woestijn van denk ik. dit is echt gewoon wat je zegt lekker warm en een zeer natuurlijke uitstraling vind ik.( net binnekant van een vulkaan

)
Roland , Simone , Michael geniet hiervan ! want dat kun je ! en vooral trots zijn op jezelf! schouderklopje mag zeker gegeven worden!! KLASSE!
Groetjes Michael 8)