25-01-2011, 06:27 PM
Brian Hoks Wrote:Dat valt nog wel mee inderdaad, het ziet er namelijk er gaaf en stevig uit en denk dat dit goed zou verkopen op een reptielenbeurs.
Wil natuurlijk niet voor iemand anders iets bepalen maar misschien naast de Sdgl en de lianen stand van Roland:lol: (waar ik nog steeds een kijkje bij moet nemen :$)
Je weet het natuurlijk nooit want het is een prachtige achterwand.
We zijn hier mee bezig maar moeten nog wat testen doen alvorens zodanig op de markt te zetten. Je snapt wel dat je maar 1 keer goed de markt op kan dus een goede test vooraf scheelt achteraf een hoop ellende en naamverlies. Voor woestijn bakken zal het geen problemen opleveren. Juist voor de tropische bakken die continu heel erg nat zijn moeten we een gedegen test ondergaan. Kayadecoratie wil wel maar ik zelf voel me als ideedrager wel verantwoordelijk voor een goed product wat alles aankan. Zoals je misschien inmiddels weet staat kwaliteit voorop. daarnaast moeten we research doen naar de maatvoeringen. Een oversized model een keer inkorten zodat deze op maat te maken is voor elke maat terrarium. Testen op continu waterbelasting wordt gestart. Al om al is er nog genoeg te testen voordat de wanden multifunctioneel ingezet kunnen worden. Als we hier doorheen zijn staat niets in de weg om dit gat in de markt door Kayadecoratie te laten vullen met vele prachtige (handmade) wanden. Later meer...
Gr, Roland
Iguana I. Red 1
0 | Iguana I. Blue 2
0 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 1
1