Fiebe van Stefan (Rigor Mortis)
Na een lange afwezigheid op dit forum kom ik, jammer genoeg, niet met goed nieuws. Stefan heeft me gevraagd of ik dit even voor hem op het forum wil plaatsen omdat hij het even niet ziet zitten om het zelf te doen (begrijpelijk).

Woensdag kregen ze het verschrikkelijke nieuws te horen dat er iets verkeerd gelopen is tijdens de zwangerschap. Het hartje van Fiebe klopte niet langer en ze moesten, noodgedwongen, vroegtijdig afscheid nemen van hun dochter.
Aangezien velen onder jullie de zwangerschap met ingehouden adem mee volgden, vond Stefan het maar zo 'fair' om jullie op de hoogte te brengen van het slechte nieuws.

Eventuele steunbetuigingen kunnen hun weg naar Stefan en zijn vrouw vinden via PB of dit topic.
1.0.0 iguana iguana

Jup, ik breng teveel tijd door op dit forum. Wink
Reply
Stefan veel sterkte hiermee ,ik weet verder even weinig te zeggen en ben gewoon even stil geworden.
Nogmaals veel sterkte
Reply
Wat een vreselijk nieuws, een nachtmerrie voor elke (aanstaande) ouder. Ik wens julile ontzettend veel kracht toe om dit ontzettende verlies en plekje te geven. Fiebe wordt een van de mooiste sterren aan de hemel.
Reply
Ach nee, wat een slecht nieuws...
Ik wil graag hiermee mijn deelneming betuigen en Stefan en zijn vrouw veel sterkte wensen.
Ik hoop dat jullie steun vinden bij vrienden en familie in deze moeilijke tijd...
Reply
Ik weet niet wie het is maar het is wel heel erg

Veel succes en beterschap!
Met vriendelijke groet;

Peter van Weeterloo
Webmaster SDGL/ DIGF
Reply
ik wil alvast iedereen bedanken voor de steun in deze immens moeilijke periode.
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
Oh. Dat is rigor Tongue

Heel veel beterschap met je verlies!!
Met vriendelijke groet;

Peter van Weeterloo
Webmaster SDGL/ DIGF
Reply
Veel sterkte hoor xxx
Reply
Ach wat vreselijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies voor jou en jouw vrouw!!

Groetjes Barry en Bernadine
Reply
Woorden schieten ons te kort Stefan, wat een vreselijk bericht is dit.

Wij (Hans en Ted) wensen jou en je vrouw heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd.
Groetjes, Hans en Ted
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)