Weer eens wat foto's
Door drukte en een operatie (niks ernstigs hoor) ben ik een tijdje niet op het forum geweest.

In de tussentijd heb ik het zand in mn geyri-terra vervangen en gelijk de inrichting maar wat aangepast. Dus ik dacht: "Ik doe weer eens een foto-update!"

Ook heeft mn geyri-vrouwtje een week of vier geleden 7 eitjes gelegd. Helaas was geen van de eieren goed. Toch was ik er wel blij mee, want dit was de eerste eileg na de legnoodoperatie. Wie weet dat volgend jaar de eieren wel goed zijn.

[Image: P5090172.jpg]

[Image: P5090170.jpg]

[Image: P5090171.jpg]

[Image: P5090182.jpg]

En nieuwsgierig als ze zijn...
[Image: P5090174.jpg]
Reply
Confusedhock: wowwwww Confusedhock: :mrgreen: mooiiiiiiiiii :mrgreen:
Reply
Supergaaf Tongue
Wat een mooie dieren Big Grin
Reply
Mooie plaatjes Stefan!
Hoe gaat het met je Oplurus Cuvieri?
Reply
Bedankt!

Met de cuvieri's gaat het erg goed. Ik heb zelfs een tijdje gedacht dat één van de vrouwtjes drachtig was. Maar volgens mij had ze gewoon een blabtica teveel op, want de dikte was binnen een paar dagen over. Voor volgende week staat in dat terra het zand verversen op het programma. Daarna zal ik er wat foto's van maken.
Reply
ze zien er super uit net als je terr

gr Big Grin
Reply
Het zand is ververst, dus zoals gezegd wat foto's:

Het terrarium...
[Image: P5160178.jpg]

[Image: P5160179.jpg]

[Image: P5160180.jpg]

De drie dieren samen...
[Image: P5160184.jpg]

[Image: P5160181.jpg]

En het dikke vrouwtje...
[Image: P5160177.jpg]
Reply
Ze zien er goed uit Stefan!
Reply
complimenten hoor, schitterende bak en wat een lekker speklapje, dat vrouwtje Big Grin Tongue :lol: Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
mooi hoor, zo'n witte achterwand geeft toch een strak plaatje. zeer mooi zo. de diertjes zullen wel weer blij zijn. Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)