en eveneens hier jonge Dipsotjes
Het is na 85 lange, onzekere dagen toch gelukt. In vergelijking met vorig jaar heb ik het legsel ditmaal twee graden lager uitgebroed, met als gevolg dat de incubatietijd een dikke drie weken langer heeft geduurd. Samen met de resultaten van Fabian en Kamiel voel ik een mooi jaarverslag voor het stamboek aankomen.

Grtz,
Hendrik
Reply
Gefeliciteerd !

erg leuk, zijn beide eieren al uitgekomen?

Toch wel lekker he als je als stamboekhouder succes hebt met de soort!

gr. KAmiel
[Image: Agamennl_banner.jpg]
Reply
Kijk eens aan..... toch nog mooi goedgekomen dus!!

Gefeliciteerd Hendrik!!
Reply
Gefeliciteerd!
Reply
Mooie werk!! gefeliciteerd Big Grin
Reply
Dank je wel allemaal

@ Kamiel: ja ze zijn alletwee uitgekomen (eventjes vergeten bijvertellen), in een derde ei heb ik deze morgen een scheurtje gezien, dus dat beestje zal vandaag ook weten wat doen. Van de vier zullen er dus drie uitgekomen zijn, nog altijd jammer van dat vierde eitje dat ik opengemaakt heb :oops: . Het tweede legsel dat ik had (= allereerste legsel van mijn tweede vrouwtje) is raar genoeg helemaal kapot gegaan. Twee eitjes hiervan heb ik nog kunnen houden tot een week en half geleden, hierna zijn ze ook roodachtig beginnen worden en kapot gegaan. Inwendig een diertje dat maar tot een week of twee-drie ontwikkeld is (ik moet de fotos nog bekijken die ik gemaakt heb, anders post ik ze ook eventjes). Het vrouwtje wordt op precies dezelfde manier gehouden als het andere vrouwtje, de eieren werden op dezelfde manier geincubeerd als het eerste legsel. Mss is het gewoon omdat het een eerste legsel was, maar moesten er personen nog ideeen hebben zijn die altijd welkom (mss is er toch nog iets mis met de moeder dat zich naar buiten toe niet uit?)

Grtz,
Hendrik
Reply
Hoi Hendrik

Gefeliciteerd met de Dipsosaurus jonkies, een kroon op je werk Tongue
Veel geluk en plezier met het grootbrengen.
En we willen natuurlijk foto's zien Tongue

Groetjes, Hans en Ted
Groetjes, Hans en Ted
Reply
Proficiat! Toch nog een mooi resultaat dit jaar met de Dipso's.
Hier zal het dit jaar niets zijn, maar volgend jaar hoop ik ook een poging te kunnen doen. De 4 jongen zijn nog te jong en het volwassen koppel dat een winterrust heeft gehad is niet tot actie overgegaan. Volgend jaar beter. Momenteel kan ik me er niet druk om maken na wat ik bij m'n andere Iguanidae heb gezien vandaag, maar daarover straks of morgen meer in het juiste topic.

Veel succes met het grootbrengen en geniet er maar van. We verwachten nu natuurlijk binnenkort wel foto's hé!
Reply
proficiat Big Grin :lol:
Reply
gefeliciteerd met dit mooie resultaat Wink Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)