Ook ik stel me even voor
Hallo iedereen op dit informatieve forum. Heb inmiddels al mijn ogen uitgekeken bij de verschillende topics. Omdat ik nieuw ben hier op deze site stel ik me even voor. Mijn naam is Frans woon in Den Haag en zorg voor de groene luguaan van mijn zoon. Deze groene vriend woont net zoals onze zoon bij ons op de zolder. Door tijdgebrek van onze zoon hebben mijn vrouw en ik de zorg en verzorging in overleg met hem overgenomen. We waren al verslingerd aan hem maar hoe meer je je met hem bezighoudt en je verdiept in zijn bestaan hoe boeiender hij wordt. Zodoende ook op deze site terecht gekomen.
Antwoord
van harte welkom ,jammer dat je zoon te weinig tijd heeft....maar een geluk voor jullie Big Grin
veel plezier hier
Antwoord
Welkom zo is het bij ons ook gegaan Big Grin zoonlief een leguaan en wij hebben uiteindelijk het dier naar beneden gehaald,en zijn ook verslingerd aan haar.
Antwoord
Bedankt voor jullie welkom.

Groet Frans.
Antwoord
welkom hier op het leerzame forum Idea Wink
Die zoons die hebben het wel gedaan hier Big Grin Tongue :lol: , ook mijn zoon begon met leguanen maar omdat hij inmiddels al jaren het huis uit is en geen ruimte en tijd meer heeft, is ma nog steeds verkikkert op deze geweldige draken Wink Wink Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
welkom welkom welkom !

Smile
Antwoord
Allemaal nogmaals dank voor het warme welkom.

Groet Frans.
Antwoord
Hoi Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)