4 ANIMALS IN RIJSWIJK foute boel
Roheryn Wrote:Dat is toch niet de pet's place op Kronenburg Arnhem he? Daar zien de beesten er ook al niet uit.... Cry
die winkel ken ik ook, idd en daar word je ook niet vrolijk... Wink
Reply
pet's place is gewoon overal "PET" ook met andere dieren zoals puppy's :evil: :twisted: Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
heb opnieuw een melding bij de AID gemaakt.
[Image: banner_sdgl.jpg]
Reply
Van welke winkel heb je een melding gemaakt? 4animals??

Ik vind ze moeten eens betere regels hier in Nederland opstellen, om een dierenwinkel te beginnen. Niet elke randdebiel mag een dierenzaak beginnen. Ik vind dat ze zich moeten specialiceren in wat voor dieren ze gaan verkopen. In verschillende bedrijfstakken ben je al verplicht om bepaalde papieren te halen. Als je een kroeg wilt beginnen of iets met etenswaren enz. Maar als je iets met levendewezens doet hoef je niets te hebben. Is toch gewoon belachelijk.

Gr Lies
Reply
We zijn momenteel bezig binnen de PVH met een certificering voor de dierenbranche. Zoals het er nu uitziet is het geen verplichte certificering maar men kan deze verkrijgen als de onderneming aan vastgestelde criterea voldoet. men kan zich dus op termein laten onderscheiden van andere winkels.
Reply
jongens en meisjes laat uw broek maar afzakken, heb bericht terug gehad!!!
( vanwege privacy heb ik de namen weg gelaten! )

Goedemorgen meneer *****,

Hartelijk dank voor uw melding bij de AID Groendesk.

De dierenspeciaal zaak 4-animals wordt met regelmaat door onze controleurs bezocht
en wij hebben geen onregelmatigheden geconstateerd.

Ik zal ook deze melding doorgeven zodat de controleur dit mee kan nemen bij het volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

AID- Groendesk ( Vakgroep Natuur)
[Image: banner_sdgl.jpg]
Reply
Dit is toch helemaal te maf :evil: :evil: :evil:
Hebben die lui een plaat voor hun kop of zo.
Haalt het wat uit als meerdere een mailtje sturen naar de AID???
Wel e-mail adres even plaatsen dan.

GR Lies
Reply
als ze op het moment van het bezoek van de AID, alles goed voor elkaar lijken te hebben, zoals huisvesting, tja dan is er weinig aan te doen en dieren die later in een slechte conditie blijken te verkeren, kunnen ze denk ik ook weinig mee. Ze moeten het denk ik gelijk kunnen zien :oops: Wink
Maar het blijft zo "dweilen met de kraan open" :evil: Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
kortom AID is ook een waardeloze instelling (begrijp me niet verkeerd) maar op het moment dat er meldingen komen dan zouden ze die zaak een tijd dag en nacht in de gaten moeten houden en niet (aangekondigd)1x per maand ofzo.......
zo denk ik erover......

ik hoop dat er toch snel een einde komt aan die zaak en zeker ook het adventeren op marktplaats.nl want ook hier krijgen andere mensen gewoon niet de kans om hun adv te plaatsen

tja ....buiten dit wens ik iedereen hier op de forum fijne dagen Big Grin
Reply
Hoi

Ff over de AID
Uit ervaring weet ik dat de dierenwinkels op de hoogte worden gebracht van hun bezoek.
Ze krijgen 1 a 2 weken van te voren te horen dat het AID op controlle komt.
Dus tijd zat voor dierenwinkels om ff de zaak in orde te maken en de zieke dieren weg te zetten.
Dit weet ik omdat een kennis van mijn ook een dierenzaak heeft gehad en daar is ook AID op af gestuurd en die kreeg 2 weken van te voren te horen dat ze kwamen.
Groetjes anja
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)