4 ANIMALS IN RIJSWIJK foute boel
dat is een hele lijst :twisted: :evil: Wink ik zou maar met een enorme spurt die zaak voorbij lopen :oops: Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
thilde Wrote:dat is een hele lijst :twisted: :evil: Wink ik zou maar met een enorme spurt die zaak voorbij lopen :oops: Wink

whahaha je kan er niet voorbij lopen je zal terug moeten lopen.

Naar de vogels heb ik nooit echt goed gekeken ik bepaal alleen de situatie van de reptielen. Btw ik zou zeker op basis van ervaringen van een collega geen vogels ongeringd kopen. Maar desondanks toch goed dat je het verhaal hier vermeld zodat ieders er weer wat van kan leren.

Ondanks vele slechte verhalen is 4-animals bereid om de aangeboden leguanen meer uvb te gaan verstrekken en inmiddels gestart met informatie verstrekking over herbivoren middels onze Iguana Digitaal en te verwijzen naar onze site. Ons doel is om mensen niet in de grond te trappen maar te helpen daar waar nodig. Zolang mensen bereid zijn om te verbeteren tov de dieren ben ik ook bereid mensen te helpen in raad en daad. Zodra dit in een hoek wordt gegooit zal ik zeer zeker ook ongezouten mijn mening geven.
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Ben vandaag weer eens langs geweest bij 4 Animals en kan nou echt niet zeggen dat de voorlichting optimaal is die ze geven. Ik heb mee staan luisteren bij de voorlichting die werd gegeven aan een aspirant koper van een luguaan. Niets over UV, niets over de temperaturen, niets over het feit dat een luguaan als hij/zij wat groter is ook een groter terra nodig heeft en andijvie is het belangrijkste voedsel dat ze nodig hebben. Je kan er dan wat korrels bij doen maar dan is het prima, wordt er gezegd. Tam worden doen ze ook, jammer dat er altijd wel een paar eigenwijze dieren zitten die gewoon nooit tam worden, helaas wordt dat er niet bij verteld. Kreeg er geen goed gevoel bij maar wilde me er niet mee bemoeien om geen stennis te veroorzaken in die zaak. Achteraf denk ik had ik het maar wel gedaan. Jammer dat mensen bewust of onbewust zo'n slechte voorlichting geven. Het is zo'n geweldige hobby om deze draken te houden maar breng mensen die eraan willen beginnen goed op de hoogte dat je er niet maar zo een beetje vrijblijvend hieraan kan beginnen, aan géén enkel dier maar een leguaan is toch nog wel iets anders dan een hond, kat of vogel om maar wat op te noemen. Geef me dan toch liever maar de Vogelkelder in Den-Haag, zeker in hun nieuwe behuizing en ik heb de ervaring dat daar toch betere voorlichting wordt gegeven. Ik wilde dit toch even kwijt.
P.S. Ik las eerder hier dat ze bij 4 animals beter op de uv belichting zouden gaan letten, moeten ze dan zeker nog aan beginnen.
Reply
Dat de Vogelkelder een heel stuk verder is dan 4-animals dat is zeker, ook niet onlogisch. De UVB verstrekking zoals wij het willen zien zijn ze nog niet aan begonnen (klopt gedeeltelijk). Ze geven uvb middels een spaarlamp dit is onjuist en de eerstvolgende keer dat ik daar weer ben zal ik ze ook UVB lampen laten zien in de hoop dat ze hier een verbetering gaan maken voor zichzelf en de dieren. Deze winkel verkoopt best behoorlijk wat dieren en wil ipv ze in de stront te trappen liever helpen. Ze staan hier zeer postief tegen over enkels ontbreekt het mij nog aan de tijd om er eens gepland langs te gaan met lampen en UV meters.

Heb je ook gezien dat ze het diertje kochten ??
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Sorry, voor de late reactie. Ben erg druk op het moment. Ik heb het niet gezien maar uit de reactie weet ik haast zeker te zeggen dat ze tot de koop zouden overgaan.
Reply
Iggy 2 Wrote:Sorry, voor de late reactie. Ben erg druk op het moment. Ik heb het niet gezien maar uit de reactie weet ik haast zeker te zeggen dat ze tot de koop zouden overgaan.

niet gezien dus qua aankoop, jammer.
Ben namelijk erg benieuwd wat deze kopers hebben meegekregen aan informatie tijdens het betalen.

gr,Roland
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)