even kennismaken
Hallo,
Ik ben Lydia en niet meer van de jongste. Heb sinds een jaar een mooie dame, Babette genaamd. (iguana iguana).Heb mijn leefruimte kleiner gemaakt om die van haar groter te maken.Buiten heeft ze ook een verwarmde serre (haar zomerverblijf). Verder heb ik nog een Duitse dog(James), een Chihuahua (Siske), 2 poezen, 6 landschildpadden (5 Grieken en 1 Sporenschildpad), 6 waterschildpadden (2 Roodwangen en 4 Geelwangen) ,vissen ( in de vijver), 5 kippen en een haan.Om ze allemaal te verzorgen (inclusief wandelen met de honden) ben ik wel een halve dag zoet. Het is dan ook m'n liefste bezigheid!Graag zou ik nog een jong leguaantje aanschaffen. Heb reeds een aangepast terrarium aangeschaft waar het handtam kan gemaakt worden en het kan groeien tot het bij Babette kan.Ben al maanden op zoek naar een particulier kweker , maar hier in Belgie, zijn de kleintjes tot hier toe enkel in dierenwinkels te verkrijgen en daar koop ik liever niet. Misschien heb ik in Nederland meer geluk!
Groetjes Lydia en ZOO!
Antwoord
Hoi Lydia,

Welkom en heel veel plezier ophet forum.

En amai amai ....u heeft een hele dierentuin Smile Daar zou de Zoo van Antwerpen trots op zijn Smile

grtzz Namens Harrie
Antwoord
welkom hier Lydia, aardige zoo heb je, nu nog de foto's Idea Wink
en voor al je vragen ben je hier op de juiste plaats, voor jong en oud Big Grin Tongue :lol: Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
welkom .....sdgl.org voor jong en oud Wink
Antwoord
welkom hier
[Afbeelding: Mirza2katootjetekst.jpg]
Antwoord
welkom hier en veel plezier
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)