Even een kleine introductie
Hallo mede leguanen/reptielen liefhebbers: Ik ben martijn kom uit Almelo en heb nu reeds een jaar of 10 ervaring met leguanen/reptielen ben een echte liefhebber. Heb momenteel sinds een half jaar geen leguanen meer zitten. En dat is toch wel iets wat ik heel erg mis. Heb nog wel slangen zitten momenteel. Maar goed na het verdriet van de andere leguaan ben ik toch van plan er weer 1 aan te schaffen. Dit weekend ga ik over verhuizen en heb dan voor de ''toekomstige'' leguaan/en een hele slaapkamer ter beschikking iets wat preetig voor mij maar het belangrijkste prettig voor het beestje is. En verder heb ik nog een hele rustige blonde bouvier. Zal als de verhuizing achter de rug is een paar foto's plaatsen van de reptielen die ik nog heb.
Antwoord
welkom hier op het forum.
Als je donateur wordt, kun je op het forum een oproep plaatsen, onder "gezocht" , voor een leguaan. ook kun je dan reageren op de aangeboden dieren Idea Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
hoi
welkom op het forum
2 leguanen binky en bubbles.2 baardjes1 hond en 3 katten en 2 rattenslangen sjors en sjimmie
2 pythons ka en viper
1 boa imp bo
www.baardjesenslangen.nl
Antwoord
weest welkom heracles hooligan Big Grin ...echt weer iggies aanschaffen hoor sleuk.
Antwoord
thx voor de reacties

ik d8 ook al er gaat iets verkeerd maar goed hahaha

ik wil ook best donateur worden geen probleem, leguanen is altijd een goed doel

nu maar eventjes uit gaan vinden hoe ik dat ga doen ben namelijk jammer genoeg niet zo ster met computers Sad
Antwoord
hoi marijn welkom hier
groeten 8) 8)
[Afbeelding: Mirza2katootjetekst.jpg]
Antwoord
Hoi en welkom hier Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)