Kersvers
Hallo allemaal!

Ben bijna lid, en kersverse bezitter van Kermit. Oftewel het is allemaal erg nieuw voor ons. We hebben Kermit twee maanden terug als minstens 4 jaar oude, uitgemergelde Cry groene leguaan gekregen. Big Grin Inmiddels is hij flink aangekomen, en heeft hij :? overal een mening over. Aangezien het bijna kerstvakantie is beginnen de plannen voor de bouw van een beter (groter en mooier) onderkomen steeds meer vorm aan te nemen. Maar vanwege zijn voorgeschiedenis, en het voor het eerst een leguaan hebben, zitten we nog wel met een fiks aantal vragen. De komende weken zullen we jullie dus de oren van het hoofd vragen! Big Grin Oh, in het dagelijks leven ben ik docente biologie en mijn vriend is elektricien. Groetjes,

Merel
Antwoord
Hoi Merel, welkom. Wat leuk om te horen dat je gekozen hebt om een kennelijk verwaarloosde dan wel niet goed gehouden leguaan op te vangen en deze een beter leven te geven. Ik begrijp dat dit jullie al aardig gellukt is. Hulde dus Smile

Laat nu al die vragen die je hebt, precies zijn waar dit forum voor bedoeld is Wink
Antwoord
hoi welkom hier en laat de vragen maar komen en foto´s ook natuurlijk zijn we verzot op :lol: Wink
groeten 8)
[Afbeelding: Mirza2katootjetekst.jpg]
Antwoord
hoi, en van harte welkom. Keigoed dat je een verwaarloosd beestje weer oplapt! Waren er maar meer zoals jij/jullie! 8) Wink
Antwoord
Ook een welkom namens mij.
Antwoord
welkom hier op dit leerzame forum waar je veel antwoorden op je vragen kunt vinden, zeker met onze handige zoekfunctie https://sdgl.org/forum/search.php en mocht je vraag of probleem er niet bij staan, dan drop hem hier maar Idea :lol: Wink
Goed van je om het dier weer lekker op peil te brengen Wink Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
veel plezier hier en we zullen ook veel van jou kunnen leren als lerares biologie
Antwoord
Hoi en welkom.
Antwoord
WELKOM! :lol:
Antwoord
welkom en veel leesplezier op dit forum!! mocht na het lezen van dit uitgebreide forum nog vragen hebben, dan horen wij het vanzelf wel en heb je foto's van Kermit de leguaan??? haha
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)