de Sauromalus hispidus van Kamiel
@evert: als je kunt bewijzen dat het nakweek is, mag dit dan verkocht worden? Me dunkt dat, als hij deze dieren illegaal in bezit heeft, hij dit toch helemaal niet op het internet zou gaan zetten....

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Antwoord
De Oostenrijkse authoriteiten doen niets aan controle en illegale handel volgens het Cites verdrag. Vandaar dat hij daar zo makkelijk mee om kan gaan.
Antwoord
Sja, het is en blijft een broodkweker. Natuurlijk heeft hij wel enkele mooie dieren dichterbij gebracht.... Persoonlijk zou ik wel nooit iets van hem kopen, maar das een ander verhaal

en nu terug ontopic! Kamiel: ik ben jaloers!!!

greetz
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Antwoord
(25-09-2012, 06:52 PM)Evert schreef: Ja, en dat is bijzoonder want je kunt niet legaal aan deze dieren komen. Zelfs dierentuinen niet welke een kweekprogramma willen opzetten. Een aantal jarene geleden had hij ook al dieren maar deze waren allemaal naar zijn zeggen overleden.

Hoi Evert,

Volgens mij heeft Juergen zijn dieren gewoon met de juiste papieren verkregen van een Dr. uit Amerika. Sterker nog, in Amerika wordt er behoorlijk mee gekweekt, en is het moeilijk om er goed vanaf te komen.

Hierdoor krijg je dat de "broodkwekers" er hybryden van gaan maken die in Amerika wel gewoon verkocht mogen worden. (zie ook de cyclura lewisi / nubila hybryden)

Probleem van dierentuinen is dat deze niet of nauwlijks willen / kunnen communiceren met particulieren........

Maar on topic, ben erg blij met deze eerste nakweek, de 4 diertjes doen het goed en eten lekker.

gr. Kamiel
[Afbeelding: Agamennl_banner.jpg]
Antwoord
Ook dit jaar weer eitjes van de S. hispidus.

18 eieren gevonden maar helaas waren er maar 3 bevrucht. Maar je hoort mij niet klagen ben erg happy met deze 3 eitjes!

gr. Kamiel
[Afbeelding: Agamennl_banner.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)