de Sauromalus hispidus van Kamiel
Hierbij een foto van mijn Sauromalus hispidus, dit diertje is nu ongeveer een jaartje oud, en zit bij 2 leeftijds genoten van de Sauromalus ater in een bak. Ze doen het erg goed met zijn drieen, maar de hispidus begint nu wel flink snel groter te worden. :lol:

de hispdus

[Image: IMG_0301.jpg]

en samen met een van zijn vriendjes :lol:

[Image: IMG_0326.jpg]

gr. KAmiel
Reply
Instussen begint de hispidus al aardig te groeien en ben ik dus hard aan het werk een mooi nieuw terrarium te maken. Ook omdat er hopelijk eind van het jaar nog wat soortgenoten gaan komen.

Hier wat fotos van de bouw van het terrarium.
[Image: DSCN0894.jpg]

en afgelopen weekend een achterwand erin gemaakt......
[Image: hispiduscage.jpg]

Afmetingen zijn 290 x 100 x 75 en uiteindelijk zal er een trio Sauromalus hispidus in komen.

gr. Kamiel

www.agamen.nl
Reply
het begint al echt een bakkie te lijken. mooi zeg! ga zo door! Big Grin
Reply
Moooi M8!

kom je snel helpen met sjouwen..... maar eerst een cerveza aan de costa del sol (op het moment even niet)

Grtz,

Michel
Reply
Mooie dieren Kamiel, deze zie je nog niet zoveel, hoe groot worden/zijn ze?
Het terrarium wordt ook mooi, wat een creatief volkje zijn we toch Big Grin
Veel succes met het terrarium van groot formaat, we zijn benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes, Hans en Ted
Groetjes, Hans en Ted
Reply
Deze is nu 40 cm (totale lengte) en hij gaat ongeveer 60 cm worden. En hopelijk komen er hier meer van in de toekomst! :lol:

gr. Kamiel
Reply
Hij begint al een echte Hispid uitstraling te krijgen Camel geweldig....
Reply
Ik zal hier weer eens een update doen aangezien het alweer even geleden is....... Blush

Mijn hispidus man met zijn 2 vrouwtjes.... vorig jaar heb ik voor het eerst paar pogingen gezien en heb ik ook 9 onbevruchte eieren gevonden......

[Image: IMG_8250.jpg]

En de dieren in de bak......
[Image: IMG_8214.jpg]

gr. Kamiel
[Image: Agamennl_banner.jpg]
Reply
Ziet er goed uit, het blijven mooie dieren. Hopelijk kan hij dit jaar voor nakweek zorgen, wie weet.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
hallo kamiel, super mooie beesten....

off topic: heb jij enig idee hoe het gaat met de petrosaurus bij michel?

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)