hoe zit het met het donateurschap
Je hoeft in principe zelf geen actie te ondernemen. Als het zover is zit er vanzelf een accept giro bij de Iguana Varia die je dan in kunt vullen en opsturen Wink
Reply
Ik wil ook donateur worden maar hoe zit dat dan moet ik wachten tot januari of kan ik nu al een bedrag overmaken en telt dit dan mee voor het volgende jaar.

Vriendelijke groet Frans.
Reply
Telt gewoon mee Big Grin
Reply
Je kan op elk gewenst moment doneren en bent daarna nog een jaar donateur totdat je een accept-giro ontvangt.
Reply
Ik heb een paar dagen geleden 7 euro overgemaakt.
Hebben jullie dat ontvangen, of is er iets niet goed gegaan?
Mijn naam is M.Kool te Pernis.
Reply
heb nog heel even geduld, wij doen niet aan internetbankieren, dus moeten we even op het afschrift wachten, zodra dat binnen is wordt je ranking ook aangepast. Meestal duurt het 14 dagen Idea Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Hoi,
Ben misschien een beetje blond, maar hoe komen jullie achter mijn adres. Aangezien ik via internet bankieren ga betalen. Kan daar moeilijk mijn hele adres inzetten. of is postcode met huisnr voldoende?
Of moet ik mijn adres mailen?

Alvast bedankt.
Reply
runningangel Wrote:Hoi,
Ben misschien een beetje blond, maar hoe komen jullie achter mijn adres. Aangezien ik via internet bankieren ga betalen. Kan daar moeilijk mijn hele adres inzetten. of is postcode met huisnr voldoende?
Of moet ik mijn adres mailen?

Alvast bedankt.

Je kan gewoon geld doneren en er zoveel mogelijk gegevens bij vermelden. De penningmeeester zal dan aan de donateuradministratie alles doorgeven. Indien je niet volledig je gegevens kwijt kan kan je die ook bij ons kwijt via ledenadm@sdgl.org
zodra wij doorkrijgen van de penningmeester dat het op de rekening staat krijg je van ons een mailtje met de voedingstabel en startnummer etc.

Alvast welkom op het forum en hopelijk mogen we je eerdaags ook welkom heten als donateur.

Gr, Roland en Simone
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
ehh misschien een register openbaar maken, wie van de leden is donateur en wanneer is is het verlopen, dat is handig voor administratie en overzichtelijk voor zowel bestuur als donateur. Kunnen ze beide zien wanneer het verlopen is. Een donatie maken kan namelijk altijd!
15
Reply
nee, er word geen openbaar register gemaakt dit ook ivm met privacyrechten.
Roland heeft een mooi overzicht van de donateurs en ook onze penningmeester Hellie houdt alles en iedereen nauwkeurig bij.
Zodra iemand doneert moet hij/zij voldoende gegevens doorgegeven lees , adres , naam , etc
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)