Mijn Chucks
Na even wat naast de zijlijn te zijn geweest hier de foto's van de chucks:

[Image: DSC03444.jpg]

[Image: DSC03420.jpg]

[Image: DSC03372.jpg]

[Image: DSC03370.jpg]

[Image: DSC03369.jpg]

[Image: DSC03368.jpg]

[Image: DSC03421.jpg]

en de (voorlopige) bak:

[Image: DSC03503.jpg]

Groetjes,

Michel
Reply
Mooie foto's en chuckwalla's zeg, ze zijn lekker dik :lol:
ook mooi woestijnterrarium Confusedhock:
Grtz Reinier.
0.0.2 iguana iguana
Reply
Dank je, mannetje en vrouwtje zijn 3,5 jaar oud en dus waarschijnlijk volgend jaar geslachtsrijp. Hopelijk levert dit project weer mooie nakweek op zodat er weer wat meer mensen van dit soort kunnen gaan genieten.

Groetjes,

Michel
Reply
Mooie foto's van je Sauromalus heb je gemaakt Michel. Ze zien er erg gezond uit!

Meer foto's zijn natuurlijk welkom. Betreft het nakweek of wildvang wat je hebt? In geval van wildvang ben ik benieuwd of je de lokatie weet waar ze vandaan komen. Er is veel te doen om de soortbepaling bij deze dieren. De regio van herkomst speelt daarbij een rol.
Reply
wat een leuke dieren zijn het toch, net van die lekkere dikke puddinkjes Big Grin :lol: Tongue Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Hoi,

bedankt allemaal. De vrouw is nakweek maar de man is een wildvang. Helaas regio niet bekend gezien de kleur en grootte is ie wel te plaatsen. Omgekeerd was leuker geweest; locatie bekend, past het in het grote vraagstuk.......

Groetjes,

Michel
Reply
Prachtige dikkertjes heb je Big Grin Leuke dieren om te zien en ze zien er goed uit Wink
2 kinderen, 1 hond, 4 katten, 2 konijnen, 2 cavia's, 6 sagrei anolissen, 3 langstaart hagedisjes en 2 leguanen Lizzy en Dino
Reply
[Image: 2008_01060011.jpg]

[Image: 2008_01060010.jpg]

[Image: 2008_01050020.jpg]
Reply
lekkere dikke pens Big Grin Tongue :lol: zien er goed uit hoor, ze zijn gegroeid Wink Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Echt een gave dieren.
Ik had ze eigenlijk nog nooit eerder gezien :oops:
Hoe groot worden ze ongeveer?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)