Lisa, mijn 4 maand jong groentje
Hoi iedereen,

Ik ben Ann, 33j en ik heb sinds een week eindelijk mijn groene leguaan. Haar naam is Lisa en ze doet het momenteel heel goed.

Ik ben 4j geleden begonnen met het huisvesten van 2 gekkos, daarna heb ik mijn beige baardagaam gevonden. Mijn droom was voor ik startte  met het houden van reptielen van een groene leguaan. Aangezien daar toch enige ervaring en tijd voor nodig is, ben ik dus gestart met kleinere diertjes.

En zoals voorspeld heb ik de micro in me. Lisa, mijn droomdier is nu het allerlaatste dier dat ik in huis heb. Ik heb absoluut geen behoefte om heel het huis om te toveren tot een reptielenkot  Big Grin

Opvoorhand had ik al veel opzoekwerk gedaan en geinformeerd bij een vriend van me die ook veel met reptielen bezig is en natuurlijk mijn reptielenkweker.

Omdat Lisa nog maar 4 maand is kan ze voorlopig nog in mijn oud terrarium van mijn gekkos: dit is 80breed, 60 diep en 60 hoog. Ze was ontzettend bang vorige week toen ik haar ging halen en installeerde in haar nieuwe huis, maar uiteindelijk zit ze onndertussen na 7 dagen al op mijn arm. Ik heb haar vanaf dag twee uit de hand gevoerd. de sla en koolsoorten geef ik uit de hand, de overige groentjes en fruit krijgt ze uit haar voederbak. En ze kent het ondertussen al goed. Als ze me ziet aankomen, dan komt ze al uit haar terra gekropen en op mijn arm. Ook mag ik haar aaien op haar hoofd en aan de keelwam.

Ik vermoed dat dit goede vordering is voor week 1 ? Graag hoor ik jullie reacties hoe het vlotte met jullie diertjes en hoe je dit hebt aangepakt. Ik geef Lisa de ruimte om te exploreren, wil ze niet naar mij komen, fine by me, dan proberen we het later nog is  Rolleyes

Groetjes
A
Reply

Messages In This Thread
Lisa, mijn 4 maand jong groentje - by Anke1983 - 25-08-2017, 01:22 PM
RE: Lisa, mijn 4 maand jong groentje - by leroy - 28-08-2017, 09:14 AM
RE: Lisa, mijn 4 maand jong groentje - by Evert - 28-08-2017, 11:40 AM
RE: Lisa, mijn 4 maand jong groentje - by Eddy - 28-08-2017, 09:08 PM
RE: Lisa, mijn 4 maand jong groentje - by Evert - 03-09-2017, 07:30 AM
RE: Lisa, mijn 4 maand jong groentje - by thilde - 07-09-2017, 12:52 AM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)