Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)
Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - Printable Version

+- Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk) (https://sdgl.org/forum)
+-- Forum: Algemene subfora (NL) (https://sdgl.org/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Algemene praat (https://sdgl.org/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren (/showthread.php?tid=3124)

Pages: 1 2

Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - Evert - 26-07-2012

In opdracht van het ministerie van EL&I heeft Wageningen UR Livestock Research een onderzoek in gang gezet naar de wijze waarop mensen een huisdier aanschaffen. Dat is heel belangrijk.

Als we weten hoe, waarom en met welke kennis mensen hun huisdier aanschaffen, kunnen de organisaties van dierhouders zoals de SDGL, maar ook het PVH. hen de juiste ondersteuning bieden.
We weten allemaal dat het voorkomt dat mensen een huisdier aanschaffen en daarbij niet de juiste verwachtingen hebben. Dat gebeurt niet alleen bij impuls-aankopen, dat komt ook voor bij mensen die hebben nagedacht over hun aanschaf, maar niet over de juiste informatie beschikten.

Kortom, het is vreselijk belangrijk dat zoveel mogelijk mensen deelnemen aan dit onderzoek zodat we met z'n allen kunnen leren hoe we nog meer succes kunnen hebben bij het bereiken van de Perfecte Match tussen de eigenaar en zijn huisdier.

Wij vragen u vriendelijk om de enquête in te vullen. Dit kost u tussen de 10 en 15 minuten van uw tijd.

Bij voorbaat dank!
Evert Henningheim

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - Brian Hoks - 27-07-2012

Helemaal (naar waarheid) ingevuld. Ook mijn email doorgegeven en vermeld dat ik van SDGL ben. Hopelijk wordt ik dan ook uitgenodigd voor een verder onderzoek. Ik werk hier graag aan mee, hopelijk denken er meerdere hier zo over.

Door dit soort enquêtes kan misschien wel de hobby gered worden er gaat de wet niet aangepast worden, dus mensen kom op.

PS Je hoeft geen persoonlijke gegevens in te vullen, dus het blijft allemaal vertrouwelijk.

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - J.D. - 27-07-2012

Heb dit ook ingevuld zo eerlijk mogelijk .
Het is een simpele ,duidelijke enquête die weinig tijd in beslag neemt.

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - leroy - 27-07-2012

Ik zal hem vanavond even invullen Evert ivm tijdgebrek momenteel

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - cliffvaessens - 27-07-2012

Ik heb de enquete net ook ingevuld.
Ook eerlijk ingevuld en gemeld dat ik lid van SDGL ben.
Tevens ook mijn mailadres doorgegeven.
Bij mij mogen ze best komen kijken hoe mijn draken erbij zitten.

greetz cliff

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - PetraS - 27-07-2012

Ik heb hen ook ingevuld...
en mijn mailadres doorgegeven...
gup gaat aankomende week over in zijn nieuwe bak en dan mogen ze ook gerust komen kijken :dk:

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - Yoni van Uden - 27-07-2012

Ingevuld, vond sommige vragen nogal algemeen of erg gebaseerd op het houden van honden en/of katten.

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - baco - 27-07-2012

Ook ingevuld

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - leroy - 27-07-2012

bij deze heb ik hem ook ingevuld

RE: Belangrijk : onderzoek naar aankoopmotieven bij huisdieren - Bert/Caro - 27-07-2012

Ik heb hem ook ingevuld, maar ik vond het een nadeel dat je maar 1 diersoort kon invullen, ik heb namelijk reptielen, slangen, vogels, zoogdieren, honden en een konijn (is volgens mij ook een zoogdier) dus dat was heel erg kiezen, wat ik jammer vond/vindt, juist omdat ik juist zo'n diversiteit heb