Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: groene leguaan
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
ik heb nu 2  groene leguanen alleen het mannetje is niet zo makkelijk en dat terwijl het vrouwtje zeg al makkelijk laat pakken,wat kan ik doen om het mannetje zover te krijgen
Hoi Yves, de ene leguaan laat zich inderdaad wat gemakkelijker wennen dan de ander. Probeer de leguaan naar je toe te laten komen door middel van het aanbieden van bijvoorbeeld wat lekkers. Onze leguaan is aardig mak, maar blijft het vervelend vinden om opgepakt te worden. Aaien daarentegen vind ie heerlijk.
Hi Yves,
Het karakter van een leguaan is vergelijkbaar met die van een kat. Zet 10 katten of leguanen naast elkaar en ze hebben allemaal hun eigen karakter en eigenaardigheden. Wat Yoni aangeeft toepassen samen met een flinke dosis geduld.
bij mij waren de mannen altijd makkelijker en de vrouwen veel venijniger , vooral mijn Tesso was een krengetje maar na jaren pas hanteerbaar Big Grin
(10-07-2017, 07:08 PM)Yoni van Uden Wrote: [ -> ]Hoi Yves, de ene leguaan laat zich inderdaad wat gemakkelijker wennen dan de ander. Probeer de leguaan naar je toe te laten komen door middel van het aanbieden van bijvoorbeeld wat lekkers. Onze leguaan is aardig mak, maar blijft het vervelend vinden om opgepakt te worden. Aaien daarentegen vind ie heerlijk.

hoi,

bedankt voor de info en ik ga is wat dingen proberen
(10-07-2017, 07:22 PM)Evert Wrote: [ -> ]Hi Yves,
Het karakter van een leguaan is vergelijkbaar met die van een kat. Zet 10 katten of leguanen naast elkaar en ze hebben allemaal hun eigen karakter en eigenaardigheden. Wat Yoni aangeeft toepassen samen met een flinke dosis geduld.

nog bedankt,ik heb ze net 2 weken dus dat word even geduld hebben
(10-07-2017, 09:00 PM)thilde Wrote: [ -> ]bij mij waren de mannen altijd makkelijker en de vrouwen veel venijniger , vooral mijn Tesso was een krengetje maar na jaren pas hanteerbaar Big Grin

bedankt nog en ik wacht het rustig af,mooie foto van jezelf met de leguaan
Jij ook je avator aanpassen  Big Grin
(11-07-2017, 07:19 AM)yves Wrote: [ -> ]
(10-07-2017, 09:00 PM)thilde Wrote: [ -> ]bij mij waren de mannen altijd makkelijker en de vrouwen veel venijniger , vooral mijn Tesso was een krengetje maar na jaren pas hanteerbaar Big Grin

bedankt nog en ik wacht het rustig af,mooie foto van jezelf met de leguaan

dat is dus Tesso , die nu 17 jaar is  Idea
Nog even en hij gaat het huis uit thilde haha Big Grin 2
Pages: 1 2