Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: geen leguaan tho
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
yoow,

heb sinds zondag een nieuwe kamergenoot erbij. na 5x mijn keuze heb ik de keuze gelaten aan mijn vriendin om een diertje te kiezen.
En het is een Dwergbaardagaam geworden van ongeveer 7 weken oud. geen USA import maar rechtstreeks vanuit het geboorteland (Australië).
Nu had ik toch even een vraag aangezien ikhet nergens meteen vind >.>

ik heb de indruk dat deze agaam constant licht te zonnen maar hij doet dit op een vreemde manier ;D

[Image: 2v15c45.jpg]
[Image: 2cfcqpl.jpg]

op deze foto valt het nu nog meer maar soms richt ze zich helemaal op tot ze achterover valt of op zij, en dan alsof ze in slaap valt valt ze op haar zei en staat even later weer op en loopt een rondje in haar terrarium ;D Is dit het normale gedrag en kan dit zijn omdat ze nog zo jong is ? ik vind het op zicht wel grappig lijken en het stoort haar eigenlijk ook HELEMAAL niet. wil gewoon een confirmatie ;D
Oke . . . ik denk niet dat deze uit australie komt . . .
Als je ze zelf meeneemt mag je voor mij de volgende keer 3 albino's meenemen, op eigen risico natuurlijk. :lol: :lol: :lol:
huh nu volg ik even niet ? zie ook niet hoe deze reply hulp bied aan de vraag, Lol.
ik heb deze gekocht in de reptielenhandelaar met de papieren bij waar de transactie opstaat en van waar. volg jou even helemaal niet.
Er staat al jaren een export verbod op australie.
maakt mij niet uit hoe hij eraan komt, ik vraag alleen info ivm het "gedrag" niet of het mag of niet mag
Officieel behoort dit topic ook onder Medisch (neem ik aan altans).

Ik kan jouw ook niet helpen. Zoals ik al heb aangegeven in het voorstel topic heb ik geen beestjes die in de sector vallen.
Iligale import staat gelijk aan cocaine handel maarja.
Maar dat zonnen doet hij om in de straal van de zon te staan.
Later als hij dikker is zie je dat hij zich breedt maakt om meer zon te pakken.
danku voor het antwoord, en wat met het "in slaap" vallen ? oO hij valt gewoon omver soms of gaat half op zijn rug liggen en ligt hij daar met zijn buik naar de lamp, zelfde als met het "normaal" zonnen ?
Dat weet ik niet maar het zonnen op zijn rug klopt niet.
UVB nemen ze op met de rug.
hij zal mss graag slapen overdag ;D of stress sinds hij nog nieuw is. ik bekijk het wel in de loop van de week
Pages: 1 2