Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Nieuwe kamer Darwin / New enclosure Darwin
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Haha ja die malle kwartels zijn er nog steeds hoor! Zijn te leuk om te eten. Thanks voor de complimenten.
Beetje jammer alleen dat Darwin maar onder zijn lamp blijft poepen.... als we het hem toch een aan het verstand kregen dat het een stuk gemakkelijker is voor ons als hij gewoon zijn behoefte in het zand doet... grmbl Tongue
Ziet er goed uit zeg!
Ziet er weer top uit maar had ook niet anders verwacht,en is darwin inmiddels al goed gesetteld?
Darwin doet het goed op zijn nieuwe kamer. Hij heeft een paar weekjes wat last van zijn humeur gehad en was erg gefixeerd op de voerbak, maar liet zich wel gewoon aaien. Maar hij lijkt weer helemaal de oude te zijn. Al is hij volgensmij nog niet helemaal zeker van zijn slaapplek, deze wil om de zoveel weken nog wel eens veranderen.
Met de kwartels ging het ook meteen weer helemaal goed. Ze zitten regelmatig samen uit het raam te koekeloeren. Haha de buurvrouw had wel even raar zitten kijken toen ze een vogel achter het raam zag zitten.
Hoe is het bij jullie met de dieren?
buurvrouw kijkt misschien nog gekker als ze dat grote enge beest ziet  2
Tesso is weer helemaal de ouwe oude , geen last meer van de hormonen of zoiets dit jaar wordt ze 17 jippieieie
ook hier gaat het goed met puk alhoewel in het begin dat zij alleen zat ik toch merkte dat ze soms onrustig was en minder ging eten en het voor haar toch vreemd was daar ze nu alleen zit en waar er voorheen drie leguanen zaten zij nu het rijk alleen heeft maar inmiddels is weer alles bij het oude maar ik merk wel dat ze nu veel rustiger is daar ze niemand meer heeft om achter aan te gaan.
(03-02-2017, 11:37 PM)thilde Wrote: [ -> ]buurvrouw kijkt misschien nog gekker als ze dat grote enge beest ziet  2
Tesso is weer helemaal de ouwe oude , geen last meer van de hormonen of zoiets dit jaar wordt ze 17 jippieieie

misschien nog vele jaren te gaan ,het koppel van geert v gerven waar ik pino van had is inmiddels 20 jaar en doen het nog steeds goed wat hun leeftijd betreft
Pages: 1 2 3