Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: ook nieuw hier
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Na veel gelezen te hebben stel ik me eigen ook maar eens voor hier,
Ik heet patrick en kom uit made ( bij breda) en heb vroeger, toen ik 12 was, eerst halsband leguanen gehad en ook anolissen , tot de krekels het niet meer leuk vonden in de terrariums en ze een eigen leven gingen lijden achter de koelkast, wc pot, en overal....leuk voor een paar nachten die jungle geluiden maar na een paar weken is de fun er af...achteraf hadden ze een gat gefreten door het vliegengaas achter t ventilatierooster waardoor ze met zn allen naar buiten marcheerde Undecided

Toen begonnen met een groot terrarrium, ik had mn slaapkamer op de zolder en over de hele breedte kon ik bouwen samen met mn pa, toen ook de keuze gemaakt om mn beestjes in te ruilen voor een jonge groene leguaan,leo noemde ik hem, vanaf dag 3 at ' hij' ( wat je toen nog niet wist natuurlijk)  al uit mn hand, na een week kon ik hem er zonder tegenstribbelen uit het terrarium halen.... allemaal goed, 1 keer gebeten maar was mn eigen schuld. Big Grin  hij ging mee in bad,naar buiten in de zon..liep er overal mee rond..enz enz...deze is helaas maar 8 jaar oud geworden, op mn 20e lag ie dood onder zn lamp... altijd me eigen afgevraagt wat het had kunnen zijn, nooit iets geks aan gemerkt.
Nu ben ik bijna 32...(pfff) en altijd al gezegt dat er nog een x eentje komt omdat het toch blijft kriebelen als je een leguaan ziet, ging vroeger vaak naar iguana in vlissingen, oliemeulen tilburg,pas nog hier in breda bij de aarde geweest, en ben begonnen met weer informatie te lezen, en ben al begonnen met het terrarium, al wat spullen en materiaal verzameld...  hoop hier nog meer op te steken voor er weer een leguaan komt!
welkom hier op ons forum  waar je zeker veel info kunt vinden,
Het verhaal van de krekels ken ik ook hahaha maar sneu dat je leguaan niet echt oud is geworden, het zijn taaie dieren en laten niet gauw merken dat ze ziek zijn  en als je iets merkt ben je vaak al te laat .
 succes met de voorbereidingen  Idea Smile
Hoi Patrick, welkom op ons forum!
Leuk dat je weer gaat beginnen met een leguaan.
Er valt op het forum genoeg te lezen, maar vergeet onze website niet, die staat ook boordevol info.
Heb je specifieke vragen, stel ze gerust.
Welkom op het forum, we zijn hier gek op leuke bouwtopics Wink *hint*