Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: leguanen kamer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
na een tijd werkloos te zijn geweest kan ik dan eindelijk weer verder aan de kamer
kamer is 210x230x170 lengte hoogte en diepte
heb een waterbak en pomp al binnen lekker groot 135lang 73breed en rond de 53hoog
kamer wat word er gedaan
eerste zal de voorkant gedaan worden raam+deur daarna zal de grond gedaan worden tegels uiteraard vervolgens de wanden ook tegels dan plateaus plaatsen ook deze weer tegelen voor de grond neem ik waarschijnlijk een wat stroeve tegel zodat ze niet kunnen uitglijden
voor de wanden heb ik mooie op het oog deze blijft geheim en voor de u vorm plateau natuursteen
vervolgens raam onder handen nemen lampen erin lianen plaatsen hier heb ik dan van te voren al de keilbouten ect voor geplaats
is even de vraag hoeveel lampen waarschijn 3x 70 watt reptech en 1 warmtelamp
in de kamer komt ook aan een zijde een legbak heb een mannetje op het oog deze kan ik 29november ophalen plan is om ze zodra die thuis is gelijk samen met me vrouw in de kamer te plaatsen waarschijnlijk in de nacht als de lampen uit zijn minder stress
foto's ben ik nog steeds niet uit hoe je deze plaats?
Hoi Michael, klinkt als nog een hoop te doen Wink 
Je kunt foto's plaatsen door in de editor op het vierkantje links naast de smiley te klikken en dan in het vak van de URL de link naar de foto te zetten. 
De foto's moeten dan dus op een externe pagina staan. Dit kan bijvoorbeeld imageshack, photobucket of tinyurl oid zijn.
Als de foto's niet te groot zijn kan je ook in plaats van de url op het tabblad upload klikken en de foto direct uploaden.Ben benieuwd wat je allemaal gaat bouwen. Altijd leuk om daarmee bezig te zijn.
succes , en nu misschien ook hulp voor Hellie???? Idea   ik heb je topic even verplaatst