Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: kamer ontwerpen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
o wacht ff het laminaat is al gedaan tijdens het leggen hebben we dit al gedaan een laag in de rand en dan een andere weer erin geklikt
Ik zeg: Goed bezig! 4 Succes met de rest van de bouw.
thanks
nieuwe foto's weer morgen Smile
en we zijn weer stapje verder kan nu weer geen foto's plaatsen?
Misschien zijn de bestanden te groot?
Nee zie het al deed het vorige keer met me laptop
ok na tijdje ff niks van me te hebben laten horen kan ik 2 dingen mede delen

1 de kamer is KLAAR
al een week haha
en 2 mag ik mij met veel trots de nieuwe eigenaar noemen van red en amy het koppeltje van alex kleijn die hier ook een tijd op het forum heeft gezeten
temparaturen in de kamer zijn top nacht niet kouder dan 22 graden dieren zitten op 23
zal morgen ff op me gemak nieuwe foto's maken
weekend nog even wat klussen en dan zijn we klaar kappen om de lampen
nog een keramische lamp voor als het echt te koud word
en de stekkers ect komen aan de buitenkant die liggen nu op een plank in de kamer dit gaat helemaal goed komen in 10minuten zijn de nieuwe gaten geboord dieren gaan er uiteraard dan wel even uit
dieren zijn al helemaal gewend en hebben ook al gegeten koppel heeft ook al gepaard legbak staat er ook al in met de nodige spullen ect
laat me maar jullie mening horen en eventuele vragen
[Image: 1449087476_ygWN8NDeGuCikn4.jpg]
leuke foto's maar zie ik ijsbergsla in het bakje liggen ??
kun je beter niet geven hoor Idea

en bescherming om de lampen ook maar gauw doen , ze voelen namelijk niet al ze zich verbranden  Huh Huh
Ik had het videootje natuurlijk al voorbij zien komen op facebook, maar ziet er goed uit Michael. Inderdaad zoals Thilde noemt nog even kappen om de lampen, maar zo te lezen was je dat al van plan.
De overburen hebben in ieder geval ook mooi uitzicht Tongue
kappen liggen klaar
en nee geen ijsbergsla dat krijgen ze absoluut niet!
het dieet voor hun bestaat uit standaard paksoi chinese kool en andijvie daarnaast tot wel 7 soorten andere blad groentes  en 1/2 soorten fruit  dieren zijn al goed gewend aan me eten ook al uit de hand ben nog lang niet klaar maar ff doorsparen om alles in 1 keer te plaatsen dalijk zie je helemaal niks meer van de achterwanden ik ga van de kamer een jungle maken met op heup tot plafond kunstbomen ect uiteraard plekken waar de lampen hangen niks komen wel kettingen omheen het word een mooi plaatje dat kan ik wel alvast verklappen
[Image: 1449141692_PrEZiUGDCU6Qcjc.jpg][Image: 1449141714_PUbgZBWPfIKkmiD.jpg][Image: 1449141704_rJrmEGtcJvReOlr.jpg]
Pages: 1 2 3 4