Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: kamer ontwerpen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Hoe bedoel je dat je vloer geen tegels kan dragen? In het kamertje van mijn leguaan hebben we dunne houten platen gelegd en daar overheen betegeld. Dit zodat de kamer ooit weer tot normale kamer omgezet kan worden
je zou kunnen kijken voor een aanbieding van een gewoon bad als je deze ruimte voor de dieren heb.....anders gewoon een vijverbak.
hallo mensen

ik ben weer een grote stap verder
de wanden en de grond zijn gedaan bewerkt met laminaat
waterbak staat op ze plek en de plateaus zijn bijna af plateaus doe ik met geimpregneerd tuinhout
voorkant raam deur zijn ook af
nog te doen
deur en raam plaatsen
lianen /pomp/lampen
en dan is de kamer af
ga in januari starten met de bouw van een legbak foto's mannetje die ik eind deze maand ga ophalen en de andere 2 voortgang kamer
[Image: 1447333749_ZBryXK9UibzQx6n.jpg][Image: 1447333758_QnrbsOX2bsKSKCt.jpg][Image: 1447333758_QnrbsOX2bsKSKCt.jpg][Image: 1447333758_QnrbsOX2bsKSKCt.jpg]
[Image: 1447333740_4aZLYFKjHGF46fC.jpg]
wat fout gegaan met de foto's uploaden 2
ben erg blij met hoe het er tot nu toe uit ziet
en de tegels naja er moet een grond gelegd worden van bijna 200 kilo er moet ook op gelopen worden door mij zelf vandaar
zoals je ziet op de foto's is er naast de waterbak een open stuk hier komt een plateau en daaronder de legbak
voorkant bij de kachel komt ook een plateau en daaronder weer de pomp
verder ben ik bijna klaar

hebben jullie nog tips hoe ik me vrouwen en de man met succes aan elkaar kan laten kennis maken ?
ze komen natuurlijk alle 3 in een onbekende omgeving heb al wat tips maar alle zijn welkom
hoop dat de bak volgend weekend geheel af is dan kan alles een goeie dag test draaien

zal als het helemaal klaar is een filmpje maken
ps er staat iets op de foto ra ra wat is het Idea
lijkt wel of er een rat of muis in je terra zit  2 Smile
dat is spijker die was heel klein en dun 2 maanden terug
Ha vandaar dat er ook een hamer ligt, spijker toch niet te hard op de kop getikt hè?  2 

Maar ziet er goed uit zo die kamer. Las al dat je een laag over het laminaat wil smeren, zorg dat je de kieren goed dicht smeert om te voorkomen dat het laminaat krom gaat trekken door vocht. Ben benieuwd naar het eindresultaat. 
betreft de introductie van de dieren zou ik er voor zorgen dat je veel dingen in het terrarium maakt waardoor ze elkaar uit het zicht kunnen. Blijf in ieder geval veel op gepaste afstand veel observeren.
hey eddy wat leuk dat jij ook reageert
ja spijker was hard op ze kop getikt bij de vorige eigenaar erg mager en klein
ik wil zoals je al zeg ja de kieren insmeren met hout lijm

heb ook een tip van arjan gehad door voer op te hangen zodat eerste contact daarmee is en niet met elkaar
gepaste afstand zit wel goed ik kan in de andere hoek van me kamer op het bed zitten en kijken Tongue
ben echt heel blij hoe de kamer uitpakt
heb genoeg takken en lianen en zoals je kan zien plateaus dus uit het zicht kunnen ze wel
ik hoop echt dat de man erbij kan dan is me doel echt bereikt voor dit jaar een kamer plus een man 2 vliegen in 1 klap
me vrouw is nu rond de 2.2 jaar de man is 6 en de kleine onbekende leeftijd maar schat rond een jaar
heb speciaal hiervoor een week vrij genomen om maximaal te observeren en om te zien hoe het met eten gaat
plan is om eten op te hangen en ze in de nacht over te zetten
als het met de man goed gaat ben ik superblij dit is een mooi exemplaar Big Grin
Pages: 1 2 3 4