Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Nieuweling!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo Leden,
Ik ben Reno (19 jaar) en woon in Zuid Limburg.
Ik ben in het bezit van 4 jonge uromastyx occelata en sinds een week ook trotse eigenaar van een koppel Chuckwalla's. Beide soorten zitten in een terrarium van 1.60m. Ik ben me op dit moment veel in aan het lezen over de wilde eetbare planten, aangezien het veel voldoening geeft om te zien hoe gek ze zijn op sommige bloemen en planten.

Groetjes
welkom hier, altijd fijn om limburgers te zien hier haha
Veel plezier op dit forum en site van SDGL

gr
Welkom, leuk dat je je hebt aangemeld.
Leuke diersoorten heb je zitten!

We vinden het altijd leuk om wat foto's te zien van de beestjes en hun onderkomen.
Misschien dat deze link je kan helpen bij het plaatsen: Klik
:welcome:
Hallo en welkom op ons forum en site. Je bent hier op het juiste adres om je in te lezen en kennis op te doen of juist te delen met elkaar. Zoals je al merk aan de opmerkingen zijn we allemaal gek op foto's dus kom maar op haha.

Ik kan verklappen dat de varia (ons clubblad, om het maar even zo te noemen) op moment bij de drukker ligt. In deze uitgave heb ik samen met Danny (ook een forum lid) een paar grote pagina's gemaakt over eetbare planten en dan wel onkruid in het bijzonder. Voor een kleine donatie van 10 euro per jaar ontvang je 4 maal per jaar de varia en andere leuke dingen. Tevens steun je er onze conservatie projecten mee. Misschien iets voor jou? Kijk en klik eens op de grote "steun ons" button links bovenin de webpagina.
Hey allemaal,

ja foto's zullen er snel aankomen. Ik heb op het moment niet zo veel tijd, zit namelijk in de tentamenweek. Ik moet nog een weekje knallen haha.

Oh dat klinkt leuk, zeker als ik er iets goeds mee kan steunen.

Gr

Jullie hebben mijn steun!! :duim:
Toppie!
Veel succes met je tentamenweek!
Hoi Reno,

Welkom op het forum van SDGL.

Wij wensen je heel veel lees, schrijf en kijkplezier toe en dank voor je vertrouwen en steun aan SDGL.

gr, Roland
welkom op ons forum:dk: