Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Hallo allemaal!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum, en bij deze wil ik me dus graag even voorstellen.
Ik ben Inge, 24 jaar en getrouwd. Ik heb een echte passie voor dieren en we hebben hier dan ook een verscheidenheid aan huisdieren. Honden, poes, valkparkieten, tropische vissen, heel wat baardagamen en een aantal wimpergekko's. Hier zou ik in de toekomst héél graag een prachtige leguaan aan toevoegen. De keuze is sowieso gevallen op een Iguana Iguana of een Iguana Rhinolopha. Ik ben me echter nog ontzettend aan het inlezen en informeren aangezien ik nooit zo maar aan een dier begin. Ik hoop via hier dus nog veel meer te weten te komen.
welkom hier.
Dit is het forum bij uitstek waar je alle info zult vinden en al je vragen beantwoord zullen worden.
Ikzelf heb me eerst ook maanden ingelezen voor ik er aan begonnen ben.
succes
Hoi Inge, welkom op ons forum.
Door de zoekfunctie te gebruiken kan je een hoop informatie vinden.
Lees ook vooral de homepage eens goed door. Onder het menu verzorging staan uitgebreide artikelen met betrekking tot de verzorging van leguanen.
Als je het leuk vind, kan je altijd je andere dieren showen in het forumonderdeel "other reptiles and amphibians" de meesten hier zijn ook gek op andere beesten Smile
welkom op ons gezellige en leerzame forum :welcome:
Bedankt allemaal!