Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Hoi allemaal!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik ben NickyNikita. Samen met mijn man en dochter kayleigh (nu 3 jaar) woon ik in Twente. We zijn allemaal echte dierenliefhebbers. We hebben een Schotse herder, een Duitse herder, 2 ocicats en 1 burmees, een konijntje en nog wat goudvisjes. Daarnaast hebben we een muskusschildpad en een groene leguaan die ik heel stoer Mimi heb genoemd. Met de reptielen willen we graag nog uitbreiden, maar omdat we dat dan ook graag goed doen kost dat geld maar ook tijd en dus zal dat een langdurig proces worden. We zijn nog jong en beginners met reptielen, maar we willen graag leren. We zijn ook donateur van de stichting (afgelopen week geld overgemaakt).

Fijn jullie te ontmoeten!
Van harte welkom, veel plezier hier!

gr
welkom hier, foto's van je leguaan en schildpad zien we hier altijd graag
welkom op ons gezellige en leerzame forum :welcome:
Welkom op ons forum en site. Hier kan je alle informatie vinden wat je nodig zult hebben om de hobby op een zo goed mogelijke manier uit te kunnen voeren. Mocht je iets niet kunnen vinden dan staan wij altijd open voor vragen. Kijk ook eens bij de zoekfunctie van het forum, vaak vind je via die weg al een heleboel teksten van anderen die net begonnen zijn of juist al een paar jaar mee draaien. Goed om te lezen dat jullie donateur zijn geworden. Hiermee steunen wij veel conservstieprojecten mee, helemaal super dus.. nogmaals veel plezier hier.
Welkom op ons forum! Enne we zijn gek op foto's Smile
Als je hierbij hulp nodig hebt, er is een topic aangemaakt met uitleg over hoe je foto's kan plaatsen: Klik hier
Dank jullie wel voor dit warme welkom!

Foto's volgen nog, ik ben niet zo geweldig met computers dus ik zal hier een keer met mijn man naar kijken en dan hier foto's plaatsen. Wordt vervolgt dus...

Ik heb al veel interessante dingen gelezen hier en zal ook nog vaker artikelen en teksten doornemen. Ik vind het erg fijn dat hier zowel beginners als de meer ervaren mensen welkom zijn.

Het donateurschap vind ik niets en normaal. Je helpt er toch een beetje de wereld mee en wie wil nu niet het beste voor zijn of haar beestje en soortgenoten... We zijn ook donateur van WNF. Meer doelen volgen nog...

Nogmaals dank jullie wel!

Groetjes!
Welkom, en kies je doelen voorzichtig Wink
Niet om het een en het andere maar WNF staat nog steeds voor de positieflijsten. net zoals WSPA, Dierenbescherming en de grootste (%&#^#) van allemaal Stichting AAP.

Maar verder welkom op het forum, veel lees plezier Smile
:welcome:
Ik snap je irritatie op dit punt, echter kijk ik ook naar de positieve kanten van doelen als WNF. Je hoeft het niet op elk punt met ze eens te zijn... En dat ben ik ook niet. De positieflijsten blijft een moeilijk punt, goede bedoelingen maar alleen slecht uitvoerbaar... Niemand is alleen maar goed, of alleen maar slecht, zo ook de goede doelen niet... Maar nogmaals ik snap je irritatie, ben er zelf ook op zijn zachts gezegd niet blij mee.