Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Even voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo allemaal :yo: ,

sommige hier hebben al wat gevolgd en gezien van me op het forum, maar zal me eens goed voorstellen.

Mijn naam is Joey, 26jaar jong en ben een grote dierenvriend.
Ik ben werkzaam als assistent filiaalmanager bij dierenspeciaalzaak "Gabber" te Hoogerheide.
Ik heb vanaf mijn 13e jaar ervaring opgedaan met reptielen (mijn eerste baardagaam gekregen waarna meerdere reptielen volgde) en ben me er op het MBO volledig op gaan richten toen ik de opleiding "vakbekwaam medewerker dierverzorging" volgde, deze opleiding heb ik ook met goed resultaat afgemaakt.

Ik heb mijn vrouw nu ook besmet met het "reptielenvirus" en ze leert heel snel!:kus:
wij hebben thuis 3 baardagamen, 1 yemen kameleon en sinds 10-03-2014 zijn wij de SUPERtrotse verzorgers van een Blauwe leguaan!
En dan lopen hier ook nog twee grote lieve Cane Corso's rond van rond de 60kg.

Ik leer nog erg veel bij op het gebied van leguanen vooral omdat ik met die specifieke herbivoor nog weinig ervaring heb. heel goed ingelezen eerst natuurlijk en supergoede info gehad van Roland van Aqualingen! :duim: (waar onze mooie leguaan vandaan komt) maar als er specifieke tips zijn zijn ze altijd welkom!

hier wat foto's van onze nieuwste aanwinst en zijn terrarium.

[Image: 1016464_693590087331156_253366083_n.jpg]

[Image: 1798780_693590070664491_1538798609_n.jpg]

[Image: 1509024_693376010685897_1889917913_n.jpg]

bedankt voor uw interesse :duim: Groetjes!!
Mooi dier hoor! Hij heeft het lekker naar zijn zin zo te zien.:duim
Verblijf is mooi geworden. Leuk aangekleed met (nep)planten. Denk dat je beessie het erg naar zijn zin zal hebben in deze ruimte. Mocht je nog wat vragen hebben, stel ze gerust!
welkom hier op ons forum, ziet er allemaal goed uit Idea
Alsnog welkom. Mooi verblijf hoor! Inmiddels mooi opgevuld met lianen zie ik. Blijft ook prachtig om te zien die blauwe leguanen. Was dit "Bink"?
Nee dit is een wat jonger exemplaar volgens mij. Hij moet nog wat groter gaan worden. Komt net uit de paringstijd dus zal nu (hopelijk) een groeispurt gaan maken.
Een Joey haha ook hierSmile[/align]
Hoi rick en cathy :-D
Mooi terrarium hoor! Heel fancy!
Welkom op ons leerzame forum en site. Mooi dier en prachtig verblijf heb je daar. Leuk om te zien.
Pages: 1 2