Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: hallo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
de kogel is door de kerk en met veel plezier wil ik hier effe vermelden dat ik mijn leguaan Cisse zal houden :-) me ventje is vandaag thuis gekomen met een mooi groot raam van 2 m 10 hoog , 2 m breed en het wordt 1 meter diep ! ! ! dus nu kunnen we aan de slag gaan , hebben ook een plaats gevonden in onze living waar hij steeds zicht heeft op alles en ikke op hem Smile had nu eventjes een vraagje , het is dus blijkbaar e mannetje en vind het soms nog zielig dat hij alleen zit Sad nu dus de vraag zou ik eventueel na een tijdje een 2 de bij hem kunnen plaatsen in zo een groot terrarrium ?????

graag hoor ik dit van jullie

groetjes
ja dat kan maar iets meer is altijd beter voor voor het dier
Wat goed zeg , dat jullie hem houden!
Het kan met 2 ook misgaan.
Toen ik op Curacao was zag ik geregeld leguanen op een niet zo vriendelijke manier achter elkaar aan racen, zelfs onder onze ligbedden door.
Hierdoor ben ik er zelf een beetje huiverig voor om er ooit 1 bij die van ons te plaatsen.Of je moet natuurlijk de ruimte hebben voor 2 terra's mocht het misgaan.