Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: Bouw Chefke's kamertje
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
We gaan zo'n beetje rustig aan beginnen met Chefke's kamertje.
Ja het is toch een kamertje geworden, ik pik het slimme idee in van Aqualingen om achter de wand mijn computerruimte te maken.:duim:
De afmetingen worden 225breed bij 220 lang.
Vandaag zijn de 6 sumbawa takken besteld hier bij de groothandel.Dit moest 3 maanden van tevoren ivm met de schepen ofzo.
Ook komt er een schuifpui in, die heb ik al van iemand overgenomen en die gaan we eind september plaatsen.
Een bad hebben we ook al hiervan wordt de maat 120 bij 155cm.
Chefke is namelijk een fanatieke zwemmer haha.
Zodra er vorderingen komen zet ik ze hier uiteraard neer met de bijbehorende foto's. [Image: va0z.png]
Veel succes met het bouwen, en die speciale Sumbawat! Dingen.. we zijn vooral erg benieuwd naar het eind resultaat van chefke's nieuwe onderkomen.. Maar vooral aat ons niet te lang wachten:woot:
ben er benieuwt
Hey hallo,

Ik ben benieuwd klinkt goed allemaal..!!
Succes met bouwen......we gaan de foto's vast wel zien.
(09-08-2013, 09:08 PM)Robe46c Wrote: [ -> ]Veel succes met het bouwen, en die speciale Sumbawat! Dingen.. we zijn vooral erg benieuwd naar het eind resultaat van chefke's nieuwe onderkomen.. Maar vooral aat ons niet te lang wachten:woot:

Ze zijn niet speciaal haha, gewoon dat hout wat een beetje gedraaid is.
Die kon hij in de lengtes van ongeveer 2.70 m leveren en de gewone lianen waren 1.70 en die waren dus tekort.
Als ik dat zo zie... dan ben ik zo blij dat er nakweek na mij naar jou toe is gekomen....!

TOP!!!!
zijn er al vorderingen michele?
(03-10-2013, 06:07 PM)rigor mortis Wrote: [ -> ]zijn er al vorderingen michele?

Nee, eigenlijk nog niet echt.
De schuifpui liep vertraging op, die kunnen we pas volgende week ophalen.
Als die wand erin zit kunnen we pas beginnen.
Dit ga je niet geloven.Wij gingen de schuifpui ophalen, krijg ik een telefoontje dat het glas eruit lag.
Afgezegd dus.
Nu hebben we een raam en een deur met glas gekocht, net zoals bij Rigor.
Mijn vader maak nu zelf het kozijn waar het in komt.
Ik ben nu zelf met de muren bezig en vijver.
Foto's komen als het wat verder gevorderd is, nu is het nog 1 puinhoop.
Ik heb toch het vermoeden dat Chef een vrouwelijke uitvoering is dus de naam gaat waarschijnlijk wel veranderen haha.
Hij/zij begint wel aardig lang te worden, maar nog wel dun haha.
Eten doet Chef ineens heel veel.Normaal nooit zijn bak leeg, maar nu iedere dag!
Wordt vervolgd!:bier:
dit vraagt om een foto Big Grin

de kans op een vrouw is vrij groot, gezien ik ze heb uitgebroed op vrouwen...
Pages: 1 2 3 4 5