Stichting Doelgroep Groene Leguanen | Forum (Registreren is niet meer mogelijk)

Full Version: mooi dik scheepstouw.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Hallo,waar kan ik in de omgeving van den bosch mooi dik scheeps touw voor in mijn terrarium vinden? iemand idee? gr mel
MOONEN SHIPYARDS, scheepswerf vlak bij de sligro (graaf v. Solmsweg). Vaak hebben ze daar wel stukken liggen die je voor weinig of voor niks mee mag nemen. Of anders misschien:
Herman Lieven Duiksport
Oostwal 6
5211 RC
Den Bosch
Telefoon: 073-6131763
Fax : 073-6130786
email : info@lieven.nl
Iwan Wrote:MOONEN SHIPYARDS, scheepswerf vlak bij de sligro (graaf v. Solmsweg). Vaak hebben ze daar wel stukken liggen die je voor weinig of voor niks mee mag nemen. Of anders misschien:
Herman Lieven Duiksport
Oostwal 6
5211 RC
Den Bosch
Telefoon: 073-6131763
Fax : 073-6130786
email : info@lieven.nl
bedankt,ik ga op pad,gr mel
daar komt mijn touw ook vandaan.
ik heb nog een klimtouw uit een gymzaal liggen ....voor de verzendkosten stuur ik je deze wel toe of even afhalen in arnhem..

grtzz namens harrie
Harrie Wrote:ik heb nog een klimtouw uit een gymzaal liggen ....voor de verzendkosten stuur ik je deze wel toe of even afhalen in arnhem..

grtzz namens harrie
Hoi,dat is super,ik stuur je wel even een pb voor mijn adres,als jij me dan even je rekeningnummer stuurt en hoeveel het kost,maak ik het meteen over,kei bedankt,gr mel
en zo helpt iedereen elkaar haha Big Grin Big Grin Big Grin
den bosch is dichtbij en zit daar regelmatig in de buurt kom het wel even afgeven als je wilt ..is ook een stuk makkelijker ... bak koffie en klaar is klara ...
Harrie Wrote:den bosch is dichtbij en zit daar regelmatig in de buurt kom het wel even afgeven als je wilt ..is ook een stuk makkelijker ... bak koffie en klaar is klara ...
Oh das ook goed,maar bennog 1,5 week vrij,daarna ben ik alleen op woensdag vrij en zondag en anders na 7 uur ,gr mel
Pages: 1 2 3